Przetargi.pl
„Wymiana siedzisk w Hali Mistrzów”- II postępowanie

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Aleja Chopina
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 130 700 , fax. 544 130 777
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Aleja Chopina 8
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 130 700, fax. 544 130 777
    REGON: 32996400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana siedzisk w Hali Mistrzów”- II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostarczenie i montaż nowych siedzisk na trybunach Hali Mistrzów we Włocławku w ilości 1900 sztuk oraz zagospodarowanie wymienionych (zdemontowanych) siedzisk. Zapewnienie serwisu w okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Z uwagi na wcześniej sprzedane bilety, karnety i rezerwacje miejsc siedzących Zamawiający informuje, że nie będą mogły być prowadzone prace montażowe – demontażowe podczas przygotowywania oraz w trakcie prowadzenia rozgrywek ligowych, meczów pucharowych, treningów oraz w terminach wynajmu i przygotowywania hali na inne biletowane imprezy zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 1 rok maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach