Przetargi.pl
Wymiana sieci ciepłowniczej wewnątrzzakładowej na preizolowaną wraz z wymianą współbieżnej instalacji c.w.u. na terenie obiektu KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana sieci ciepłowniczej wewnątrzzakładowej na preizolowaną wraz z wymianą współbieżnej instalacji c.w.u. na terenie obiektu KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:„ Wymiana sieci ciepłowniczej wewnątrzzakładowej na preizolowaną wraz z wymianą współbieżnej instalacji c.w.u. na terenie obiektu KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wewnątrzzakładowe sieci cieplne:  wymianę po istniejącej trasie sieci niskoparametrowej o parametrach 80/60ºC dla budynków 9,10,11, 12, 13 i 23 wraz z przyłączami. Sieć nr 1 zaprojektowano od Budynku B10 do kolektora zlokalizowanego w budynku istniejącej wymiennikowni B29.  wykonanie nowej sieci niskoparametrowej wraz z przyłączami o parametrach 80/60ºC w miejsce istniejącej sieci wysokoparametrowej dla budynków 7, 17, 18, 19b, 22, 26 i 27. Sieć nr 2 zaprojektowano od Budynku B26 do projektowanego węzła wymiennikowego zlokalizowanego w budynku 19b.  dla budynku B16 zaprojektowano nowy przyłącz niskoparametrowy o parametrach 80/60ºC w miejsce istniejącego przyłącza wysokoparametrowego. Włączenie przyłącza zaprojektowano do istniejącej sieci cieplnej preizolowanej niskoparametrowej.  dla budynku B19 iB21 zaprojektowano nowe przyłącza niskoparametrowe o parametrach 80/60ºC w miejsce istniejących. Włączenie przyłączy zaprojektowano wspólnym przewodem stalowym po istniejącej trasie do istniejącego kolektora w budynku B29  dla planowanej budowy wymiennikowni w budynku 19b, na potrzeby budynków 7,17,18,19b, 22, 26, 27 zaprojektowano przyłącz wysokoparametrowy po istniejącej trasie sieci wysokoparametrowej do budynku B19b.  Włączenie przyłącza wysokoparametrowego zaprojektowano za układem pomiarowym w budynku istniejącej wymiennikowni w budynku B29 a podłączenie w budynku B19b zaprojektowano do projektowanego węzła wymiennikowego ujętego w odrębnym opracowaniu. Przyłącz zaprojektowano o parametrach 135/65ºC i średnicy 2xφ42,4/110.  Sieci cieplne i przyłącza zaprojektowano ze standardową grubością izolacji termicznej (seria 1).  Rurociągi preizolowane przystosowane są do bezpośredniego układania w gruncie, bez stosowania kanałów.  Rura preizolowana składa się z trzech integralnych części: rury stalowej, pianki poliuretanowej, rury zewnętrznej wykonanej z twardego polietylenu. Rurociągi i kształtki wyposażone są w przewody systemu nadzoru umieszczone w izolacji PUR umożliwiające wykrywanie stanów awaryjnych. Trasę projektowanych przyłączy pokazano na rysunkach sytuacji. Rzędne posadowienia rurociągów, średnice i spadki pokazano na profilach. 2) Instalacja ciepłej wody użytkowej: zaprojektowanie i wymianę wewnątrzzakładowej istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, zasilającą budynki niskie nr 9, 10, 11, 12, 13, 15 (tylko instalacja cyrkulacji), 16,18, 19, 19b, 21, 22 oraz 27 oraz montaż węzła cieplnego na potrzeby ciepłej wody użytkowej dla budynków nr 24 i 25 w pomieszczeniu wymiennikowni w budynku nr 25, na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (zał. nr 14 do SIWZ). Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu materiałów. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 3) W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w przedmiotowym opracowaniu, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/ i realizacji robót budowlanych. 4) Sporządzenie audytu ex-post po zrealizowaniu robót zgodnie z wytycznymi POIiŚ 2014 – 2020 tj. z Metodyką sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014 – 2020 Poddziałanie 1.3.1, stanowiący załącznik nr 11 do Regulaminu konkursu nr POIS/1.3.1/1/2015, dostępny na stronie internetowej: https://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach-uzyteczn/art,1,i-konkurs-projektow-w-ramach-dzialania-1-3-wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach.html. Audyt ex – post, zgodnie z wytycznymi POIiŚ, należy sporządzić niezwłocznie po zakończeniu robót termomodernizacyjnych lecz nie później niż w terminie do dnia 30.11.2021 r. 5) Wykonanie i umieszczenie w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych na terenie realizacji inwestycji tablicy informacyjnej. Tablica informacyjna służy promocji projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji”– zgodnie z wytycznymi dla projektów, dla których umowa była podpisana do 31.12.2017 zawartymi na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/, umieszczonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017r.” Tablicę o wymiarach 80x120 cm należy wykonać z trwałych materiałów. Informacje zawarte na tablicy mają być czytelne 10 lat od zakończenia inwestycji – tak, aby tablica mogła zostać wykorzystana jako tablica pamiątkowa. Tablicę informacyjną należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacyjną dla Programu Infrastruktura i Środowisko, stanowiącą załącznik do „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r. umieszczoną na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/7582/karta_wzor_FEIS.pdf 3. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnie z wiedzą techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. 4. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. 5. Zamówienie współfinansowane jest częściowo ze środków UE w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 11 do SIWZ, programu funkcjonalno-użytkowy – stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej dla weryfikacji faktycznego zakresu prac. Zamawiający informuje, iż wizja lokalna odbędzie się w dniu 13.08.2020r. o godzinie 10:00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić się o tej godzinie na Recepcji KWP Krakowie, ul. Mogilska 109. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 10. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. ``. Zamawiający określa następujące terminy realizacji: 1) Wewnątrzzakładowe sieci cieplne  wymiana sieci wewnątrzzakładowej cieplnej dla budynków 9,10,11, 12, 13,16, 19,21 i 23 wraz z przyłączami do 6 tygodni od podpisania umowy ale nie później niż do dnia 15 października 2020r.,  wymiana przyłącza wysokoparametrowego od istniejącej wymiennikowni znajdującej się w budynku nr 29 do budynku nr 19B nie później niż do dnia 30 września 2021r.  wykonanie węzła wymiennikowego w budynku nr 19B na potrzeby budynków 7,17,18,19B, 22, 26, 27 do dnia 30 września 2021r.  wymiana sieci wewnątrzzakładowej cieplnej dla budynków 7,17,18, 22, 26 i 27 do dnia 30 września 2021r. 2) Instalacja ciepłej wody użytkowej  Etap 1 - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją od istniejącej wymiennikowni znajdującej się w bud nr 29 do budynków nr 16, 13, budynek nr 15 (tylko cyrkulacji), 12, 23, 11, 9, 10, 19 oraz nr 21 do 6 tygodni od podpisania umowy ale nie później niż do dnia 15 października 2020r.  Etap 2 - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją od istniejącej wymiennikowni znajdującej się w budynku nr 29 do budynków nr 18, 19B, 22 oraz nr 27, montaż węzła ciepłowniczego na potrzeby ciepłej wody użytkowej dla budynków nr 24 i 25 do dnia 30 września 2021. 3) Wykonanie audytu: do dnia 30.11.2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach