Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od budynku nr 39a do nr 25c i do budynku nr 27”

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od budynku nr 39a do nr 25c i do budynku nr 27”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Króle (na odcinku od budynku nr 39a do budynku nr 25c i na odcinku do budynku 27), w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od bud. 39a do 25c i do bud. 27”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: UWAGA! ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZASTOSOWANIA SŁUPÓW ALUMINIOWYCH Z WYSIĘGNIKIEM ŁUKOWYM ANODOWANYCH W KOLORZE SZARYM – POWIERZCHNIA SZLIFOWANA. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą również: uruchomienie, próby, niezbędne pomiary i badania. 1. Budowę piętnastu aluminiowych słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej ul. Króle (na odcinku od budynku nr 39a do budynku nr 25c i na odcinku do budynku 27) o wysokości 6m z fundamentami prefabrykowanymi i wysięgnikami o długości 0,95 m. 2. Do oświetlenia ulicy przewidziano oprawy LED o mocy 21 W, które zostaną zawieszone na wysięgnikach. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35 mm2. Kabel na całej długości należy umieścić w rurze ochronnej. Wzdłuż całej trasy kabla ułożyć bednarkę. 3. Oświetlenie uliczne należy zasilić z projektowanej szafy oświetleniowej zlokalizowanej przy złączu kablowym zgodnie z warunkami przyłączenia. 4. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy + wysięgnik - 15 szt. Fundament prefabrykowany - 15 szt. Oprawa oświetleniowa kompletna LED - 15 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) – YAKXs 4x35 mm2 - 611 m Montaż szafki oświetleniowej - 1 szt. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego, 2. Realizację robót należy rozpocząć po wytyczeniu (jeżeli zaistnieje taka potrzeba) robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, 3. W trakcie wykonywania prac ziemnych należy zwracać szczególną uwagę na uzbrojenie podziemne, w tym na ewentualne uzbrojenie podziemne niezinwentaryzowane. W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia. Roboty ziemne i montażowe wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością. Należy zabezpieczyć infrastrukturę obcą (m.in. sieci elektroenergetyczne, teletechniczne, gazowe, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej), 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia, dokonania uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, 5. Po zakończeniu robót należy odtworzyć pierwotny stan terenu (nawierzchni, zieleni i chodników) na obszarze objętym pracami, 6. Wykonać wszelkie roboty ziemne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy wraz z wywozem urobku z terenu budowy, kształtowaniem niezbędnych skarp, korektą wysokości oraz nachylenia skarp itp. Plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą oraz rekultywację terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, 7. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. inwentaryzację powykonawczą, protokoły i badania/sprawdzenia branżowe, karty gwarancyjne, komplet atestów i dopuszczeń, 8. Dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających Zamawiającemu zawarcie umowy dystrybucyjnej/kompleksowej z wybranym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego i Dostawcą energii, 9. Wykonawca winien uzgodnić, powiadomić i uzyskać zgodę na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związku z prowadzonymi pracami – jeżeli wystąpi taka konieczność w czasie prac, 10. Wykonanie wycinki drzew (jeżeli zaistnieje taka potrzeba) z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego z następującymi zastrzeżeniami: a) drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 111/2018 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 15.05.2018 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 20 ust. 1 umowy i będzie stanowiło własność Wykonawcy, b) drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu (na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca ma do oferty załączyć wyceniony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kosztorys załączony do siwz przez Zamawiającego, który będzie traktowany jako Tabela Elementów Rozliczeniowych (TER) Suma wartość robót wykazana w kosztorysie ofertowym - TER musi odpowiadać cenie oferty. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy do oferty kosztorysu ofertowego zwanego TER zostanie odrzucona. TER będzie załącznikiem do umowy i będzie służyła do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że wykonawca bez zgody zamawiającego, nie może dopisywać sobie pozycji których nie ma we wzorze kosztorysu ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach