Przetargi.pl
WYMIANA ROZDZIELNICY NN W STACJITRANSFORMATOROWEJ „S1”

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 5393472 , fax. +48 602816545
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
    ul. Żołnierska 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 5393472, fax. +48 602816545
    REGON: 29558000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA ROZDZIELNICY NN W STACJITRANSFORMATOROWEJ „S1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca wykonaniu i budowie instalacji elektrycznych wraz z wymianą rozdzielnicy głównej nn w stacji transformatorowej „S1”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu budowlanego „Nadbudowa i rozbudowa bryły A1 w celu utworzenia Medycznego Laboratorium Diagnostyki Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie”Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:45317300-5 Instalowanie rozdzielnic CPV:45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego CPV:45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV:45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych CPV:45310000-3 Pomiary instalacji elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45317300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium w kwocie 2 000,00zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: PKO B P 02 14401228 0000 0000 0223 3304 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Kosztorys ofertowy wykonawcy, który stanowi zał. nr 2 do SIWZ – patrz Rozdział XIII ust. 5 SIWZ. 5. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników zał. nr 9 do SIWZ 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach