Przetargi.pl
Wymiana przyłącza kanalizacyjnego S2 wraz z wymianą przykanalików na terenie DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana przyłącza kanalizacyjnego S2 wraz z wymianą przykanalików na terenie DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana kanalizacji zewnętrznej na odcinku od S2-1 do S2-4 oraz przykanalików P6, P7, P8, P9 na terenie DS. Dwudziestolatka we Wrocławiu. 1. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: a) wykonanie robót ziemnych związanych z wymianą istniejącej sieci kanalizacji zewnętrznej na odcinkach od S2-1 do S2-4 oraz przykanalików P6, P7, P8, P9 b) zdjęcie ziemi roślinnej w miejscu prowadzonej kanalizacji, c) rozbiórka i odtworzenie istniejących nawierzchni utwardzonych, ciągów pieszo - jezdnych d) demontaż istniejącej kanalizacji zewnętrznej wraz ze studniami, e) ułożenie przyłącza kanalizacji zewnętrznej na odcinkach j.w. f) ułożenie przykanalików na odcinkach j.w. g) montaż studzienek kanalizacyjnych, h) oznakowanie trasy kanału taśmą, i) oznakowanie związane z organizacją ruchu zastępczego, j) odwodnienie wykopów, umocnienie ścian wykopów, k) zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i telefonicznych, l) próby i testy sieci, m) zabezpieczenie drzew i krzewów podczas wykonywania prac, n) odtworzenie terenów zielonych, przesadzenie krzewu o) przygotowanie podłoża pod odtworzenie nawierzchni, p) wywóz materiałów z demontażu oraz robót ziemnych, q) wygrodzenie terenu i wyznaczenie stref niebezpiecznych, r) opracowanie planu bioz, s) z uwagi na prowadzenie przykanalików P8 i P9 pod podjazdem dla osób niepełnosprawnych, przewiduje się wykonanie tych robót metodą bezrozkopową (przewiert). Przyjęto wprowadzenie odcinka rury spustowej żeliwnej do piwnic budynku. Ostateczny sposób przejścia, szczególnie dla P8, zostanie określony w trakcie realizacji inwestycji. Przyjęto wymianę odcinka na długości ok. 1,5m z wymianą czyszczaka żeliwnego, t) prace należy prowadzić na funkcjonującej instalacji, dlatego należy przewidzieć tymczasowe odprowadzanie ścieków sanitarnych oraz deszczowych, u) wyznaczenie miejsca na tymczasowe składowanie i segregację materiałów (do uzgodnienia z Użytkownikiem), v) wyznaczenie trasy przejazdu ciężkiego sprzętu (do uzgodnienia z Użytkownikiem), w) wyznaczenie drogi, którą będą wywożone materiały pochodzące z rozbiórki/wykopów w sposób umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa użytkownikom i bezkolizyjne funkcjonowanie ruchu pojazdów oraz pieszych, x) Wykonawca po zakończeniu robót naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac, które nie były w zakresie zamówienia, a uległy uszkodzeniu lub zniszczeniu w trackie robót przez jego pracowników, y) Koszty za wywóz gruzu i urobku oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z kosztami utylizacji oraz inne opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, z) Koszty za umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopu, oczyszczenie kanałów, zabezpieczenie przed napływem ścieków, tymczasowe odprowadzenie ścieków, organizację ruchu zastępczego (w tym znaki drogowe, zapory drogowe U-20c, barierki ochronne, lampy ostrzegawcze, kładka tymczasowa dla pieszych itp.) ponosi Wykonawca, aa) roboty pomocnicze (tymczasowe) nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy winny być skalkulowane w cenach robót podstawowych. 2. Realizacja robót: a. Zakres zamówienia będzie wykonywany na terenie czynnego 24h/dobę i 7 dni w tygodniu DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu oraz ciągłym ruchu pieszo – jezdnym. Wszelkie utrudnienia należy ograniczyć do minimum oraz nie stwarzać zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. b. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny. c. W przypadku uszkodzenia istniejących sieci i innych istniejących elementów uzbrojenia nad i podziemnego terenu, od Wykonawcy egzekwowana będzie ich naprawa oraz wyrównanie strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela. d. Do zakresu Wykonawcy wchodzi również zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (dojazd, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy) ponoszenie kosztów zużycia wody, energii dla potrzeb budowy. e. Do zakresu Wykonawcy należy również organizacja ruchu zastępczego na czas budowy przyłączy, f. Wykonawca przed rozpoczęciem robót zabezpieczy i wygrodzi miejsca prowadzenia robót oraz terenu przed dostępem osób trzecich. g. Wykonawca odpowiada za nadzór nad mieniem i prowadzenie robót w sposób bezpieczny. h. Natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy i skuteczny wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót w tym odtworzenie w pasie przyległych ulic, trawników i chodników zniszczonych podczas wykonywania prac. i. Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z demontażem obiektów tymczasowych. 3. Integralną częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej: a) Uzgodnienia (Załącznik nr 8 do SIWZ) b) Projekt wykonawczy (załącznik nr 9 do SIWZ) c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ; d) Przedmiar robót (Załącznik nr 11 do SIWZ) 4. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z Kartą Gwarancyjną (Załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 000112576100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.2412.20.2018.PM Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 14. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przekazanych przez Zamawiającego przedmiarów robót; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)- w formie oryginału (zał. nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach