Przetargi.pl
Wymiana poszycia dachowego na zabytkowej XX wiecznej Oficynie - budynku Zespołu Willowo-Ogrodowego Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp.

Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Warszawska 35
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 732 28 43 , fax. 095 732 28 43
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Warszawska 35 35
    66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
    tel. 095 732 28 43, fax. 095 732 28 43
    REGON: 00028309600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana poszycia dachowego na zabytkowej XX wiecznej Oficynie - budynku Zespołu Willowo-Ogrodowego Muzeum Lubuskiego im. Jana Dekerta w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z blaszanego na łupek lekki na zabytkowej Oficynie położonej w Zespole Willowo-Ogrodowym w Gorzowie Wlkp. przy ul. Warszawskiej 35. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków i objęty ochroną Miejskiego Konserwatora Zabytków w Gorzowie Wlkp. Obiekt publiczny, czynny - na czas remontu nie będzie wyłączony z użytkowania i udostępniania zwiedzającym. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ktore są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wraz z ofertą (zgodną z załącznikiem nr 1 do SIWZ) złożą : 1) oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych(t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008 r. nr 171, poz.1058). 2) oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykaz i referencje potwierdzające , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (w tym okresie) wykonawca zrealizował jako Główny Wykonawca co najmniej dwa zadanie polegające na remoncie dachu na obiekcie zabytkowym w tym przynajmniej jedno zadanie polegające na kryciu dachu łupkiem lekkim . Warunek musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykaz kluczowego personelu wykonawcy posiadającego doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymogami przedstawionymi w poniższej tabeli: Stanowisko Kierownik budowy Wymagana liczba osób 1 Wymagania Uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych ( § 8.ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. ( dz. U. Nr 150, poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych wydanego na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 96, poz. 959.) Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w warunek. 7) Kserokopię wymaganych uprawnień, zaświadczeń o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz zaświadczenia lub decyzje o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, zaświadczenie o dwuletniej praktyce zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 9) Polisy a w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Zaświadczenie - informacja z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, iż posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300.000 zł bądź posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. Wykonawcy składający wspólna ofertę musza łączne spełniać w/w wymagania. 11) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia przedkładają: - oświadczenie o ustanowieniu wspólnie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz umowę sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP, - oświadczanie o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia i solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania oraz spełnienia przez wszystkich wykonawców warunków określonych w pkt IX SIWZ 12) Projekt umowy ( zgodny z zał. Nr 2 do SIWZ). Każda strona projektu umowy powinna być parafowana. 13) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty w /w oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły: spełnia / nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach