Przetargi.pl
Kontynuacja stabilizacji wprowadzenia do ewidencji dróg danych o punktach węzłowych podstawowej wersji systemu referencyjnego dla wytypowanych odcinków sieci dróg powiatowych na trenie powiatu żarskiego, zebranie i zakodowanie drogowych danych ewidencyjnych dla wytypowanych odcinków dróg oraz wizualna oceną stanu nawierzchni jezdni i wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi.

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4790600 , fax. 068 4790601
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4790600, fax. 068 4790601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontynuacja stabilizacji wprowadzenia do ewidencji dróg danych o punktach węzłowych podstawowej wersji systemu referencyjnego dla wytypowanych odcinków sieci dróg powiatowych na trenie powiatu żarskiego, zebranie i zakodowanie drogowych danych ewidencyjnych dla wytypowanych odcinków dróg oraz wizualna oceną stanu nawierzchni jezdni i wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontynuacji stabilizacji wprowadzenia do ewidencji dróg danych o punktach węzłowych podstawowej wersji systemu referencyjnego dla wytypowanych odcinków sieci dróg powiatowych na trenie powiatu żarskiego, zebranie i zakodowanie drogowych danych ewidencyjnych dla wytypowanych odcinków dróg oraz wizualna oceną stanu nawierzchni jezdni i wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi.. Zakres prac 1 Zakresem prac będących przedmiotem zamówienia objęte jest: a) Zebranie i zakodowanie kompletu danych, stabilizujących usytuowanie punktów węzłowych oraz długości poszczególnych odcinków międzywęzłowych w ramach przyjętego systemu - omówienie zakresu prac w pkt.3 Opisu Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej /OPZ/( rozdział I załącznik nr 1) b) oznaczenie i udokumentowanie lokalizacji poszczególnych punktów węzłowych przyjętego systemu referencyjnego - omówienie zakresu prac w pkt.3 OPZ, c) zebranie danych na temat elementów obligatoryjnie wymaganych i części danych nieobligatoryjnie wymaganych w zakresie drogowej części ewidencji dróg na ciągach wytypowanych odcinków dróg powiatowych w granicach administracyjnych powiatu żarskiego, przeprowadzone w dowiązaniu do poszczególnych odcinków międzywęzłowych w ramach przyjętego systemu referencyjnego oraz zakodowanie ich w plikach o ustalonej strukturze - omówienie zakresu prac w pkt.3 OPZ, d) identyfikacja oraz ocena stanu nawierzchni, która ma być przeprowadzona na podstawie wizualnej oceny stanu nawierzchni według metody BIKB-IBDM / - omówienie zakresu prac w pkt.4 OPZ, e) sformułowanie wniosków utrzymaniowych na podstawie wyników uzyskanych w ramach przeprowadzonej wizualnej oceny stanu nawierzchni oraz danych archiwalnych, udostępnionych przez Zamawiającego - omówienie zakresu prac w pkt.4 OPZ, f) wydruk i zapis w pliku .PDF arkuszy oceny stanu wg metody BIKB-IBDM, potwierdzających uzyskane wyniki identyfikacji i oceny stanu na poszczególnych odcinkach identyfikacyjnych - omówienie zakresu prac w pkt.4 OPZ, g) opracowanie i przekazanie wizualizacji wyników przeprowadzonej oceny stanu nawierzchni jezdni w formie tzw. mapy stanu (format AO) - omówienie zakresu prac w pkt.4 OPZ, h) jednorazowe przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego wytypowanego pracownika w zakresie prowadzenia i aktualizacji ewidencji dróg. i) wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi ( pkt 7 OPZ). 2. Wykaz punktów węzłowych, przewidzianych do stabilizacji podano w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 3. Wykaz odcinków międzywęzłowych przewidzianych do inwentaryzacji podano w Załączniku Nr 5 do SIWZ. ( 115.65 km). 4. Wykaz odcinków międzywęzłowych przewidzianych do objęcia wizualną oceną stanu nawierzchni (metoda BIKB-IBDM) podano w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 5. Oczekiwany standard wykonania i zawartość szkicu stabilizacyjnego przedstawiono w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykaz czynności i materiałów przewidywanych do udostępnienia przez Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 1. W ramach realizacji omawianego przedmiotu zamówienia osoby upoważnione przez Zamawiającego, w ciągu nie dłużej niż 14 dni od zawarcia umowy, przekażą Wykonawcy na czas realizacji lub czasowo udostępnią do wglądu (w przypadku ich posiadania) następujące materiały i informacje: a) posiadane dane na temat poszczególnych elementów (węzły, odcinki międzywęzłowe) przyjętego systemu referencyjnego, b) posiadane arkusze map sekcyjnych mapy zasadniczej z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi, c) pliki o ustalonej strukturze, zgodne ze standardami programu SIBView5, wdrożonego u Zamawiającego, wymagane do kodowania odpowiednich danych technicznych i eksploatacyjnych. 2. Zamawiający deklaruje gotowość zorganizowania i przeprowadzenia w swojej siedzibie, w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy, jednorazowego spotkania roboczego, którego przedmiotem będzie omówienie szczegółów w zakresie wymagań kodowania w plikach wymiany oczekiwanych grup danych ewidencyjnych, zbieranych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a szczególnie posiadają uprawnienia (licencja) do posługiwania się wymaganą metodą BIKB-IBDM, wykorzystywaną przy realizacji zamówienia, - w ostatnich 3 latach wykonali zamówienia związane z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla potrzeb zarządzania siecią dróg i z uwzględnieniem współpracującego z tym systemem oprogramowania SIBView5 / , przeznaczonego do obsługi baz danych ewidencji danych drogowych dla łącznej długości odcinków dróg nie mniejszej niż 100 km, przy czym przynajmniej jedno zadanie powinno dotyczyć nie mniej niż 40 km sieci dróg, - w ostatnich 3 latach wykonali przynajmniej dwa zamówienia związane z wizualną ocena stanu dróg o nawierzchni utwardzonej, przeprowadzoną wg metody BIKB-IBDM w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla łącznej długości odcinków dróg (nie pasów ruchu) nie mniejszej niż 30 km, przy czym przynajmniej jedno zadanie powinno dotyczyć nie mniej niż 10 km sieci dróg, - wykaz osób zatrudnionych przez Wykonawcę, wyznaczonych do kierowania pracami i do nadzoru nad realizacją niniejszego zamówienia c. znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b. w odniesieniu do wymagania postawionego przez Zamawiającego, dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt 1) lit. a., każdy z wykonawców oddzielnie musi wykazać, że spełnia ten warunek. c. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego dotyczących warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego, o których mowa w pkt 1) lit. od b. do c., muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki, d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, e. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. f. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, g. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika, 4) Każdy z Wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej dróg na terenie Powiatu Żarskiego celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. 5) Wykonawca kalkulując cenę powinien uwzględnić ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 6) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę. 7) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załaczonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. . 8) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a. wypełniony formularz ofertowy na załączniku nr 2 b. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3 do oferty, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. kopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia wizualnej oceny stanu nawierzchni według metody BIKB-IBDM (licencja), ważne w dniu złożenia oferty i nie krócej niż do ustalonego terminu zakończenia prac, e. wykaz usług, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w pkt.8 ppkt. 1 lit. b tiret drugi i trzeci , z dołączeniem referencji, potwierdzających wykonanie tych prac, wydanych przez jednostki dla których były one wykonane - Załącznik nr 8 do SIWZ (referencje w oryginale lub kopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Oferenta). f. oryginały lub kopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy, uprawnień osób wskazanych, jako osoby kierujące realizacją przedmiotu zamówienia, zatrudnionych przez Wykonawcę - uprawnienia w zakresie dróg oraz oryginał lub kopia aktualnego zaświadczenia, potwierdzającego przynależność danej osoby do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. g. wykaz osób zatrudnionych przez Wykonawcę, wyznaczonych do kierowania pracami i do nadzoru nad realizacją niniejszego zamówienia - załącznik nr 9 h. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo. i. parafowany wzór umowy j. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. c., oraz oświadczenie wymagane przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawia każdy z tych Wykonawców. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o których mowa w pkt. 1 lit. d, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 4) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione Zamawiający wezwie Oferentów, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach