Przetargi.pl
Wymiana posadzek oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej w Przychodni os. Krakowaiaków 43 w Krakowie.

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Kraków - Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 30-315 Kraków, ul. Szwedzka 27
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 266-08-79 , fax. 012 266-77-72
  • Data zamieszczenia: 2009-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Kraków - Południe
    ul. Szwedzka 27 27
    30-315 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 266-08-79, fax. 012 266-77-72
    REGON: 35718230300026
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nzozkp@nzozkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana posadzek oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej w Przychodni os. Krakowaiaków 43 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej (na PCV) i drzwiowej wewnętrznej , wymiana posadzek z tworzywa sztucznego na posadzki z płytek gresowych około 300m2, roboty malarskie około 160m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagana jest wpłata wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki : o udziel;enie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia z powodów o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust.2 Prawo zamówien publicznych 5. zapweniaja gwarancje na zaoferowane roboty minimum 36 miesiecy. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłozonych oświadczen i dokumentów metoda spełnia - nie spelnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony , podpisany i opieczetowany formularz ofertowy i druk oświadczenia - zał, Nr 1 i2 do SIWZ, 2. Aktualny dokument z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczejwystawione nie wcześcniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu skladania ofert lub potwierdzona urzedowaaktualność opdisu z ostatnich 6 miesiecy 0 ksero , w przypadku spółek cywilnych - umowe społki, 3. Dokumenty stwierdzające żę osoby ktire będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli usatwy nakładaja obowiązek posiasdania takich uprawnien, , w przypadku kierownika budowy zaświadczenie potwredzajace jego przynalezność do Izby Inzynieró Budownictwa, 4. Kosztorys ofertowy uproszczony z wykazem materiałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nzozkp@nzozkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach