Przetargi.pl
WYMIANA POSADZEK NA CZTERECH HALLACH ZKPiG KOLBUDY, W RAMACH REMONTU OBIEKTU

Gmina Kolbudy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6910521 , fax. 058 6910517
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbudy
    ul. Staromłyńska 1 1
    83-050 Kolbudy, woj. pomorskie
    tel. 058 6910521, fax. 058 6910517
    REGON: 19167498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA POSADZEK NA CZTERECH HALLACH ZKPiG KOLBUDY, W RAMACH REMONTU OBIEKTU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzek z płytek PCV na posadzkę z wykładziny typu tarket na czterech hallach ZKPiG Kolbudach przy ulicy Wybickiego (budynek nr 3 - I i II piętro, budynek nr 2 - I i II piętro), zgodnie z przedmiarami robót i specyfikacją. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe. 2.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. 3.Wykonanie warstw podkładowych. 4.Położenie wykładziny typu tarket Optima w wywinięciem na ściany. 5.Zamontowanie listew progowych i stykowych. 6.Montaż zdjętych obudów grzejników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszelkie inne warunki określone w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1.zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedno zamówienie (jako główny Wykonawca) o wartości brutto min. 150 000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia; 2.dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponował minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót - w specjalności ogólnobudowlanej (kierownik budowy). Na podstawie oświadczeń i dokumentów (określonych w SIWZ) złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę, Zamawiający oceni spełnienie (bądź nie) minimalnych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożyli stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wraz z ofertą złożyli: 1. Wykaz wykonanych zamówień przez Wykonawcę (jako główny Wykonawca) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem dla przynajmniej jednego zamówienia: jego wartości, terminu i miejsca wykonania, zamawiającego oraz rodzaju, zakresu prac (krótki opis), wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie; 2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich zakresu wykonywanych czynności (kierownik budowy, ewentualnie branżowi kierownicy robót) i kwalifikacji (uprawnienia budowlane) oraz zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do izby samorządu zawodowego. Pełen wykaz oświadczeń i dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach