Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Ośrodku Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Ośrodku Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Ośrodku Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej”. Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Ośrodku Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej polegać będzie w szczególności na: rozbiórce warstw pokrycia dachowego, deskowania dachu, rozbiórce rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, wzmocnieniu krokwi i wymianie końców krokwi, naprawie tynków na kominach, impregnacji konstrukcji drewnianej więźby dachowej, wykonaniu warstw izolacyjnych dachowych, łaceniu połaci dachowych, wykonaniu konstrukcji nośnych dla osadzenia okien w połaci dachowej, osadzeniu okien i wyłazów dachowych, wykonaniu pokrycia dachu blachodachówką, wykonaniu podbitek, montażu nowych rynien i rur spustowych, wykonaniu obróbek wywiewów kanalizacyjnych, okien i wyłazów dachowych, wykonaniu obróbek blacharskich, wykonaniu okładzin kominów wraz z czapami kominowymi, demontażu i ponownym montażu oraz uzupełnieniu i łączeniu instalacji odgromowej, wykonaniu płotków przeciwśniegowych, wykonaniu trapów stalowych z poręczą oraz demontażu okien i drzwi, demontażu podokienników, montażu nowych okien i drzwi oraz parapetów, malowaniu wewnętrznych tynków, odwiezieniu z utylizacją materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego użycia. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do SIWZ. UWAGA: STWiOR _EL dotyczy tylko instalacji odgromowej. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 2. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa również załączony do SIWZ projekt umowy. 3. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. 4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. 6. Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z dyrektorem Ośrodka 7. Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane inspektorowi nadzoru . 8. Użyte materiały muszą mieć aktualne atesty lub dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 9. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 10. Miejsce wykonania robót: Budynek Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie Ul. Żarecka 24, 42-421 Góra Włodowska Realizacja zamówienia odbywać się będzie na czynnym obiekcie. 11. Rozwiązania równoważne a) Jeżeli w STWiOR i innych dokumentach przetargowych użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. b) Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. c) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w SIWZ, STWiOR i innych dokumentach do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, pracujący na stanowiskach robotniczych (tzw. pracowników fizycznych) pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierowników robót, zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jedn. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Wymóg nie dotyczy, więc między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte Projekcie umowy - Zał. Nr 7 do SIWZ. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność, Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych. 15. Gwarancja i rękojmia 1) Na przedmiot zamówienia ustala się okres gwarancji jakości – zgodnie z deklaracją ofertową, który dla robót budowlanych wynosi min 48 max. 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych 2) Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. 3) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 4) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy Uwaga: 1. Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SIWZ. 2. Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); b) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej i szczegółowej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ c) Inne dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV . 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach