Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski ogłasza przetarg
- Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7813185
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski
Rynek 1 1
59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 075 7813185
REGON: 00052860000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA POKRYCIA DACHU CERAMICZNEGO NA BUDYNKU MIESZKALNYM WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ, UL. RYNEK 3 W GRYFOWIE ŚLĄSKIM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu ceramicznego na budynku mieszkalnym wspólnoty mieszkaniowej ul. Rynek 3 w Gryfowie Śl. wraz z przemurowaniem kominów ponad dachem, wymianą obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych zgodnie z załączonym przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 1500,00 zł. (tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 12 listopada 2009 roku do godziny 09.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP SA o/Jelenia Góra 37 1020 2124 0000 8202 0011 0148 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat. W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu remontu dachu obiektu mieszkalnego lub użyteczności publicznej, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, - Wykażą, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Ponadto wymagane jest zatrudnienie minimum 3 pracowników budowlanych. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - Zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3). Wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Ponadto wymagane jest zatrudnienie minimum 3 pracowników budowlanych. 5. Wykaz zamówień zrealizowanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu remontu dachu obiektu mieszkalnego lub użyteczności publicznej, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto, z podaniem daty, miejsca wykonania i wartości zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (Zał. Nr 4). 6. Kosztorys ofertowy dotyczący zakresu realizacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gryfow.pl/wiadomosci/lista/7/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja domu pogrzebowego w Dzierżoniowie przy ul. Wrocławskiej 60 w zakresie remontu dachu
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu wyższego i dachu niższego budynku Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie
Dodano: 2016-07-22 - Remont dachu popowego i atrium w budynku Ośrodka Zdrowia w Smolcu przy ul. Wierzbowej 9.
Dodano: 2016-07-15 - Remont dachu wyższego i dachu niższego budynku Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie
Dodano: 2016-07-06 - Remont dachu na budynku mieszkalnym przy ul. 1 Maja 14 w Kątach Wrocławskich.
Dodano: 2016-07-06 - Wymiana części pokrycia dachowego skrzydła północnego i zachodniego w budynku głównym Zamku Książ (Zadanie nr 1) oraz wymiana pokrycia hełmów baszty północnej i południowej budynku bramnego (Zadanie nr 2) na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja domu pogrzebowego w Dzierżoniowie przy ul. Wrocławskiej 60 w zakresie remontu dachu.
Dodano: 2016-06-14 - Docieplenie stropodachów budynku hotelowego wraz z holem, barem i salą konferencyjną
Dodano: 2016-06-09 - Odtworzenie dachu ceramicznego wraz ze wzmocnieniem więźby dachowej budynku mieszkalnego w Zabrodziu 10.
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Modernizacja domu pogrzebowego w Dzierżoniowie przy ul. Wrocławskiej 60 w zakresie remontu dachu
Dodano: 2016-05-24