Przedszkole Publiczne w Rogowie ogłasza przetarg
- Adres: 44-362 Rogów, ul. Szkolna 2a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 451 24 18
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne w Rogowie
ul. Szkolna 2a 2a
44-362 Rogów, woj. śląskie
tel. 0-32 451 24 18
REGON: 27053558800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedszkole Publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachu budynku przedszkola w Rogowie, ul. Szkolna 2 a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: - rozbiórka obróbek blacharskich nie nadających się do użytku - 106,15 m2; - rozebranie pokrycia z trzech warstw papy asfaltowej - 351,52 m2; - rozebranie elementów betonowych podłoża - 5,211 m3; - uzupełnienie podłoża betonowego -1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w SIWZ, - spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p., - wykonują zamówienie w całości samodzielnie lub przy udziale podwykonawców. Ocena spełniania warunków będzie dokonana metodą spełnia - niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie Art. 22 ust.1 Ustawy p. z. p.; 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p. z. p.; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonania prac objętych zamówieniem, wystawiony (lub z zapisem potwierdzającym aktualność wpisu przez organ wydający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płatnościami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zamawiających, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Dane o podwykonawcach - wykonawca wskaże jaka część zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawców (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zagospodarowania terenu w rejonie ulic Ratuszowej 13, 13a, 19, 21, Długiej 6, 6a, 6b, 6c w Chorzowie - Etap II - rejon budynków Ratuszowa 13, 13a
Dodano: 2016-03-24 - Opracowanie dokumentacji projektu rozbiórki i wykonanie robót budowlanych rozbiórki obiektów budowlanych, tj. byłych budynków mieszkalnych przy ul. Rapackiego 6 i 10 w Jaworznie
Dodano: 2015-09-10 - Odbudowa kanalizacji deszczowej w Borucinie w km 0+000 (wylot kanalizacji ul. Kopernika) - 0+450 (skrzyżowanie ul. Dr Rostka/ul. Kopernika)
Dodano: 2014-07-16 - Likwidacja obiektów: Część I: Zadanie 1. Budynek stacji filtrów byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie. Zadanie 2. Klarownik wody dwukomorowy byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Część II: Budynek cechowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Część III: Budynek markowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie.
Dodano: 2012-09-19 - Likwidacja obiektów: Część I: Budynek hydroforni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie, Część II: Zadanie 1: Budynek administracyjny (związki zawodowe) byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu, Zadanie 2: Budynek stacji ratownictwa byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu
Dodano: 2012-08-17 - Remont dróg - ul. Górna boczna w Marklowicach Górnych i ul. Źródlana w Kończycach Małych.
Dodano: 2010-08-31 - Remont dróg - ul. Nowy Dwór w km 0+246 i ul. Zamkowa w km 0+128 w Zebrzydowicach - usuwanie skutków powodzi.
Dodano: 2010-08-04 - Remont dróg - ul. Rzeczna w Zebrzydowicach i ul. Hallera w Kończycach Małych - usuwanie skutków powodzi.
Dodano: 2010-07-01