Przetargi.pl
Przebudowa wiaty stalowej na halę magazynowo-handlową na terenie Beskidzkiego Hurtu Towarowego S.A. przy ul. Relaksowej 23 w Bielsku-Białej

Beskidzki Hutr Towarowy SA ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wypoczynkowa 78
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 496 07 00 , fax. 0-33 496 07 01
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Hutr Towarowy SA
    ul. Wypoczynkowa 78 78
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 0-33 496 07 00, fax. 0-33 496 07 01
    REGON: 07071467600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bht.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wiaty stalowej na halę magazynowo-handlową na terenie Beskidzkiego Hurtu Towarowego S.A. przy ul. Relaksowej 23 w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa wiaty stalowej na halę magazynowo-handlową na terenie Beskidzkiego Hurtu Towarowego S.A. przy ul. Relaksowej 23 w Bielsku-Białej, tj. w szczególności: - roboty konstrukcyjne; - roboty murarskie; - instalacje wod-kan; - instalacje elektryc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pobiera się wadium w wysokości 80 000 (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania zbliżonego swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie robót konstrukcyjnych, murarskich, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznych i wentylacyjnych), o wartości (łącznie) nie mniejszej niż 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony zł). Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: a) posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30 % wartości brutto składanej oferty; b) osiągnięcie w okresie ostatnich 3-ch lat obrotowych (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, średniorocznego przychodu w wysokości co najmniej 10 000 000 zł netto (dziesięć milionów zł) oraz wskaźnika płynności szybkiej na poziomie 1,5; c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 000 000 zł ( trzy miliony zł). Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych dokumentów. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. 7. Wniosą wadium. Spełnienie warunku: uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego. 8. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonego oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r. poz.1655 z późn. zm.), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień zbliżonych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie robót konstrukcyjnych, murarskich, instalacyjnych (wod-kan, elektrycznych i wentylacyjnych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy Pzp. (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaz tych osób, a ponadto: 9.1 Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót; 9.2 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierowników robót; 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 30% wartości brutto własnej oferty), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Bilans oraz rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdania finansowego), a w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający przychody netto za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe ( 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 13. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważna na dzień składania ofert. 14. Oświadczenie wykonawcy: - o związaniu ofertą przez okres 30 dni; - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bht.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach