Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego wraz z naprawą, wzmocnieniem konstrukcji ciesielskiej oraz konstrukcji ciesielskiej stropu nawy kościoła pw. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela w Starej Kamienicy

Parafia Rzymskokatolicka pw. śc. św. Jana Chrzciciela ogłasza przetarg

  • Adres: 58-512 Stara Kamienica, Stara Kamienica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 500045811
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. śc. św. Jana Chrzciciela
    Stara Kamienica 150
    58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie
    tel. 500045811
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.parafialnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego wraz z naprawą, wzmocnieniem konstrukcji ciesielskiej oraz konstrukcji ciesielskiej stropu nawy kościoła pw. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela w Starej Kamienicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stan istniejący – wg opisu w PB Budynek kościoła usytuowany jest na działce nr 72/3 w Starej Kamienicy. Kościół gotycki, wzmiankowany w 1370r., rozbudowany w 1769r. Z gotyckiej budowli została nawa, zamknięta 3-bocznie od zachodu, nakryta kasetonowym stropem z polichromią, z dostawionym barokowym , 3-nawowym prezbiterium sklepionym krzyżowo, z emporami nad nawami bocznymi wspartymi na półkolistych arkadach. Do naw bocznych prezbiterium przylegają cylindryczne klatki schodowe empor. W południowej ścianie nawy późnogotycki portal z krzyżującymi się laskami archiwolty, gotyckie i barokowe obramienia okienne. Od południa na styku nawy i prezbiterium gotycka w przyziemiu wieża, z 4-bocznym trzonem. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/761/1142. Główny układ konstrukcyjny dachu składa się z dwóch niezależnych części: nad nawą oraz nad prezbiterium. Obie części konstrukcji ciesielskich to dach o konstrukcji tradycyjnej, jętkowej z belkami wiązarowymi. Dodatkowo w konstrukcji więźby dachowej wbudowany jest układ dwukondygnacyjnych konstrukcji wieszarowych z zastrzałami, dwuwieszakowych w dolnej kondygnacji oraz jednowieszakowej w górnej, usztywnionych podłużnie układem płatwie z mieczami, opartych na podwalinach na belkach wiązarowych z mieczami stropowymi. Nad nawą na belkach wiązarowych wieszarów wzdłuż podwalin, w mijankę wbudowane nadciągi z podwieszonymi na śrubach belkami pierwszego stropu z polichromowanym renesansowym pseudokasetonowym pułapem. W miejscu styku obu części nad lukiem tęczowym polać dachu tworzą jedynie laty wsparte jednocześnie na obu niezależnych konstrukcjach ciesielskich- nawy i prezbiterium. Stwierdzona awarię budowlana pokrycia dachu oraz elementów konstrukcji ciesielskiej dachu i stropu. Nastąpiło również uszkodzenie polichromowanego renesansowego pułapu pseudokasetonowego stropu nawy w wyniku zalewań wodą z opadów atmosferycznych. 2. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachowego wraz z naprawą wzmocnieniem konstrukcji ciesielskiej oraz konstrukcji ciesielskiej stropu nawy kościoła pw. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela w Starej Kamienicy Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawczo-rozbiórkowe; - rozebranie elementów więźb dachowych; - demontaż deskowania dachu; - wymiana, wzmocnienie konstrukcji drewnianych –krokwi, belek stropowych i ich końcówek ( wymiana, wzmocnienie, impregnacja); - impregnacja grzybobójcza i ogniochronna; - wykonanie nowego /naprawa deskowania dachu; - wykonanie pokrycia z 2x papy termozgrzewalnej; - wykonanie nowego pokrycia zgodnie z dokumentacją projektową; - wykonanie rynien i rur spustowych; - wykonanie obróbek blacharskich na blachę tytan - cynk; - wykonanie instalacji odgromowej; 3.Dane techniczne - długość budynku – 67,66m - szerokość – 10,26/9,96m - wysokość - 6,52m - powierzchnia użytkowa 685,17 m2 - kubatura kościoła –2251 m3 - powierzchnia dachu - ok. 630,5 m2 4. Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III.Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. 8. Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50 % osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia: Robót budowlanych w obiektach zabytkowych.Czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974 r.- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm. 8.1 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 6. 8.2 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie wykazu w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego,iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a następnie Zamawiający zatrzyma mu wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt. 1.3 UPZP. Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z art. 94 ust. 3 UPZP. W celu sporządzenia wykazu osób, wykonawca może posłużyć się ponownie wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania co najmniej 50% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w ww. podpunkcie 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogu, c. zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w podpunkcie 6, dla których wskazano sposób zatrudnienia na podstawie o pracę. a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności szczegółowo określone w podpunkcie 6, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.5 Z tytułu niespełnienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności: robót budowlanych w obiektach zabytkowych. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w rozdziale II. Wzór umowy - § 12. 9 Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy prac ujęty w Dokumentacji projektowej, określony przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia objętego postępowaniem, bez względu na trudności i nie przewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Załączony przedmiar robót ma charakter orientacyjny i należy go traktować jako materiał pomocniczy w szybkim i ogólnym rozeznaniu zakresu rzeczowego i rozmiaru przedsięwzięć objętych projektem i który nie jest podstawą do ustalenia ceny oferty. Orientacyjny przedmiar robót nie stanowi treści SIWZ. Z uwagi na fakt, że za wykonanie przedmiotu zamówienia przyjęto formę wynagrodzenia ryczałtowego, wykonanie przedmiaru robót do ustalenia wysokości ryczałtu leży po stronie Wykonawcy 10 Brak w Orientacyjnym! Przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie Doku¬mentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w umownej cenie. W przypadku wystąpienia, w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót niż wykazanej w jakiejkolwiek pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe, z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. 11. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek sprzeczności lub rozbieżności pomiędzy zapisami w Dokumentacji projektowej - Wykonawcę obowiązują w kolejności zapisy: Projektu Budowlanego, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Orientacyjnego przedmiaru robót 12. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia – minimum 60 miesięcy – licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach