Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Tychowie Nowym

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Tychowie Nowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn.Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Tychowie Nowym obejmującego wykonanie:robót rozbiórkowych,konstrukcji żelbetowych,nadbudowy kominów,konstrukcji i pokrycia dachu,instalacji odgromowej.wykonanie dokumentacji odbiorowej (dokumentacja powykonawcza, protokoły, atesty, certyfikaty itp.) 2 komplety w wersji papierowej i komplet w wersji elektronicznej.wykonanie dokumentacji technicznej powykonawczejWszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. Prace mają przebiegać w sposób nie zakłócających pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiąże się do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP o ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie i utrzymania porządku w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu oraz na bieżąco wywiezie powstały gruz. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram godzin pracy w obiekcie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.06.2013 r. do godz. 10:00. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach