Gmina Przemęt ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
- Data zamieszczenia: 2020-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
REGON: 41105079300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali wiejskiej w Siekowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali wiejskiej w Siekowie. Zakres projektowanych robót: wymiana pokrycia dachowego z płyty ONDULINE na pokrycie z blachy trapezowej powlekanej, wymiana części krokwi, wymiana podwaliny, wymiana części zastrzału montaż folii dachowej, wymiana opierzenia kominów, montaż nowych wyłazów dachowych, montaż instalacji odgromowej i montaż iglic, impregnacja ogniochronna konstrukcji drewnianej dachu, malowanie deskowania i końcówek murłat, montaż ław kominiarskich szt. 2, naprawa kominów szt. 5. Całość prac należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu, ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót. Szczegółowy zakres i warunki wykonania określa dla każdej z części: Załącznik nr 3 do SIWZ – projekt umowy, Załącznik nr 8 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik nr 9 do SIWZ – dokumentacja projektowa (ocena techniczna), Załącznik nr 10 do SIWZ – przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; e) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r., poz. 346 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; h) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ Modernizacja CUWJO (Poznań)”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-15 - Budowa kancelarii w Leśnictwie Zawory
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Renowacja budynku “Starej Gazowni” Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Margoninie.
Dodano: 2024-01-11 - „„Modernizacja budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych” – zamówieni podobne”
Dodano: 2023-10-13 - „„Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie piekarstwa” w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-10-13 - „Przebudowa hotelu – dostosowanie do potrzeb p.poż”
Dodano: 2023-09-28 - Dostosowanie/modernizacja budynku przy ul. Rydygiera 23 w Pile na potrzeby projektu pn. „Powiatowe Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży w Pile”
Dodano: 2023-09-11