Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg
- Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
- Data zamieszczenia: 2017-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
Rynek 1-7
98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
tel. +48627832610, fax. +48627832611
REGON: 250855392 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kępińskiej w Wieruszowie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kępińskiej 51 w Wieruszowie w skład którego wchodzi: 1)Remont więźby dachowej Projektuje się prace związane z remontem i częściową wymianą więźby dachowej. W związku z długotrwałym użytkowaniem i brakiem odpowiedniej konserwacji więźba dachowa (w szczególności część krokwi i murłat) wymaga gruntownego remontu z częściową wymianą. Wymienić należy też elementy uszkodzone wskutek wilgoci. W celu wzmocnienia skrajnych elementów dachu, dodatkowo obciążonych projektowanymi elementami odwodnienia dachu zaprojektowano „dobicie” krokwi okapowych. 2)Wymiana pokrycia dachu Zaprojektowano wymianę pokrycia dachu. Istniejące pokrycie z dachówki ceramicznej zastąpione zostanie pokryciem z blachy dachówkowej typu szczelnego. Projektowane warstwy pokrycia dachu: blacha dachówkowa, łaty drewniane 50x38mm, kontrłaty 38x25mm, papa na tekturze wierzchniego krycia, pełne deskowanie 25mm, istniejące krokwie. 3)Zapewnienie na czas trwania robót kierownika budowy oraz bieżące i czytelne prowadzenie dziennika budowy, 4)Uporządkowanie terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót, 5)Przygotowanie certyfikatów zgodności wbudowanych materiałów, aprobaty, rozliczenie z materiałów rozbiórkowych, potwierdzenie zakończenia robót, 6)Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. 3.Ponadto w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do: a)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, b)zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, c) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, d)wykonywania na własny koszt prac związanych z utrzymaniem terenu budowy, e)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 4.Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za ewentualne przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 5.Po zakończeniu robót Wykonawca zawiadomi Inwestora o gotowości odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty: a)protokoły odbiorów technicznych, atesty certyfikaty na wbudowane materiały, b)rozliczenie z materiałów rozbiórkowych. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt ubezpieczenia wszelkich ryzyk budowlanych (CAR) na kwotę nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia umownego brutto oraz utrzymywać to ubezpieczenie, aż do dnia odbioru końcowego robót i zakończenia wszelkich prac. W zakresie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia trwającym do dnia zakończenia jakichkolwiek prac związanych z niniejszym zamówieniem. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót. 8.Pozostałe prawa i obowiązki Wykonawcy dot. wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 9.Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24a Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 15.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku biurowo-usługowego położonego w Brzezinach przy ul. Świętej Anny 57
Dodano: 2022-10-08 - Termomodernizacja budynku biurowo-usługowego położonego w Brzezinach przy ul. Świętej Anny 57
Dodano: 2022-09-20 - ,,Roboty remontowe w budynku Pawilonu XI – remont dachu, wymiana obróbek oranżerii, remont tarasu i przylegającej części elewacji, remont pomieszczeń.”
Dodano: 2020-10-02 - Wymiana pokrycia dachowego oraz remont kominów ponad dachem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - ul. Roosevelta 21 w Wieluniu
Dodano: 2020-06-02 - Remont dachu na budynku Domu Ludowego w Otolicach oraz na budynku Szkoły Podstawowej w Popowie, gmina Łowicz
Dodano: 2020-04-15 - Remont pokrycia dachowego budynku
Dodano: 2019-06-25 - Nadbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Popowie w związku ze zmianą konstrukcji dachu oraz wymiana pokrycia dachu na budynku Domu Ludowego w Zabostowie Dużym, gmina Łowicz
Dodano: 2019-03-21 - Roboty naprawcze na dachach budynków 31 i 32 znajdujących się na terenie GOŚ-ŁAM
Dodano: 2019-03-20 - Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Dodano: 2018-12-06 - Wymiana pokrycia dachowego budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Dodano: 2018-11-07