Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalno-usługowym

Wspólnota Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Kościelnik Śr., Kościelnik Śr. 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 72-11-201 , fax. 075 72-11-201
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wspólnota Mieszkaniowa
    Kościelnik Śr. 19 19
    59-800 Kościelnik Śr., woj. dolnośląskie
    tel. 075 72-11-201, fax. 075 72-11-201
    REGON: 02040644200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota Mieszakniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalno-usługowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zmówień: 45260000-7 Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalno - usługowym w Kościelniku Śr 19 o powierzchni 362,42 m2 w tym: - rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej 362,42 m2 - przemurowanie kominów 3,803 m3; - rozbiórka i wykonanie nowych elementów drewnianych w ilości zgodnej z książką przed-miarów; - rozbiórka i wykonanie nowych obróbek blacharskich zgodnie z przedmiarem robót; - wykonanie koszy zgodnie z książką obmiarow - pokrycie dachu dachówką karpiówką DK 18 w koronkę; - montaż akcesoriów (stopnie kominiarskie, płotki przeciwśniegowe); - montaż rynien i rur spustowych; - inne prace związane z remontem pokrycia dachowego zgodnie z przedmiarem robót Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: - przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 raz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania za-mówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36-ciu miesięcy licząc od dnia bezusterkowego od-bioru robót. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo składania ofert 2) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3) Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (3) 4) Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach