Przetargi.pl
Remont dachu na budynku Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 42

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 62
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 3673984 , fax. 071 3672938
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 62 62
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 3673984, fax. 071 3672938
    REGON: 01251326200117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 42
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 42, w zakresie: a) robót rozbiórkowych b) robót wzmacniających konstrukcje dachu + wyłazy dachowe + klapa c) robót odgrzybiających i impregnacyjnych d) pokrycia dachu i daszku e) poddasza f) strychu 2. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45 26 12 10 - 9 wykonywanie pokryć dachowych 45 26 19 10 - 6 naprawa dachów 45 26 19 20 - 9 konserwacja dachów 45 26 14 10 -1 izolowanie dachu 45 11 13 00 - 1 roboty rozbiórkowe 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo - techniczna - zawarta w Rozdziale IV SIWZ w oddzielnych plikach. 4. Zamawiający zaznacza, ze załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, STWiOR oraz przedmiarem robót a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ, a ofertą Wykonawcy, przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z STWiOR. Cena ma charakter ryczałtowy i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót (na koszt Wykonawcy), po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Placówki Terenowej w Wałbrzychu tel. 74/ 848-44-10 w godz. 8.00 do 14.00. 8. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej www.krus.gov.pl, m.in. projekt budowlany/ wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 9. Materiały stosowane przez Wykonawcę musza posiadać wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 10. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany remont dachu. Bieg gwarancji rozpoczyna się po potwierdzeniu wykonania całości przedmiotu zamówienia - bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. 11. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Placówki nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: - Nazwa banku i nr rachunku bankowego: NBP 0/0 Wrocław nr : 94 10101674 0070701893200000 - Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocław - Tytuł: (Wadium - na remont dachu na budynku Placówki Terenowej KRUS w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 42). Wadium wniesione w pieniądzu w dniu otwarcia ofert musi być zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy; oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem (WADIUM) i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. Wykonawca powinien zapewnić, aby te dokumenty zostały sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierały co najmniej: dokładna nazwę Wykonawcy, dokładną nazwę i adres beneficjenta poręczenia, gwarancji - Zamawiającego, dokładną nazwę i adres poręczyciela, gwaranta, kwotę wadium, termin ważności poręczenia, gwarancji - który nie może być krótszy niż termin związania ofertą tj. 30 dni od dnia otwarcia ofert, zobowiązanie poręczyciela, gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacji gdy zaistnieje jedna z przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej będzie zwracane wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach