Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego budynku Publicznego Przedszkola w Bystrzycy

Publiczne Przedszkole w Bystrzycy ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Bystrzyca, ul. T. Kościuszki 99
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 301 84 13 , fax. 71 301 84 13
  • Data zamieszczenia: 2012-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole w Bystrzycy
    ul. T. Kościuszki 99 99
    55-200 Bystrzyca, woj. dolnośląskie
    tel. 71 301 84 13, fax. 71 301 84 13
    REGON: 00101234700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego budynku Publicznego Przedszkola w Bystrzycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego budynku Publicznego Przedszkola w Bystrzycy przy ul. T. Kościuszki 99, dz. Nr 1745 AM-2. Budynek ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz zlokalizowany na obszarze objętym ewidencją zabytków. Zakres prac obejmuje m.in.: - wymianę istniejącego pokrycia dachowego na nowe tj.: ceramiczną dachówkę karpiówkę; - naprawę, wzmocnienie, wymianę elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; - impregnację istniejącej i wymienianej konstrukcji drewnianej dachu; - montaż wyłazów dachowych; - montaż elementów wyposażania dachu: ław i stopni kominiarskich, płotków przeciwśniegowych; - wymianę obróbek blacharskich; - montaż instalacji odgromowej; - wykonanie przemurowań uszkodzonych kominów. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiają dokumentacja projektowa (inwentaryzacja dachu wraz z orzeczeniem technicznym i przedmiarem robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zalecane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach