Przetargi.pl
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO – UŻYTKOWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. SŁONECZNEJ W WĄSOSZU

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO – UŻYTKOWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. SŁONECZNEJ W WĄSOSZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymianę pokrycia dachowego budynku mieszkalno – użytkowego zlokalizowanego przy ul. Słonecznej w Wąsoszu, którego zakres obejmuje: 1) Wymianę istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, układanej na klej na zaprawie, polegającej na rozbiórce istniejącego pokrycia wraz z łaceniem i wykonaniu nowego pokrycia dachówką ceramiczną karpiówką podwójnie po uprzednim remoncie konstrukcji dachowej; 2) Wykonanie wszystkich robót towarzyszących, związanych z wymianą krycia – takie jak: naprawy i przemurowania kominów ponad dachem, obróbki blacharskie, wymiana rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie fragmentów szczytowych attyki, obrobienie krawędzi szczytowych przez pokrycie dachówką krawędziową, ułożenie gąsiorów kalenicowych oraz naprawy i uzupełnienie gzymsów murowanych z cegły; 3) Wykonanie naprawy więźby dachowej; 4) Deskowanie połaci dachowych po demontażu łacenia; 5) Wykonanie warstwy izolacyjnej na deskowaniu z papy izolacyjnej; 6) Wykonanie nowego łacenia połaci dachowej wraz z montażem kontrłat; 7) Zamontowanie wyłazów dachowych i ław kominiarskich (elementy projektowane, dotychczas nieistniejące); 8) Wykonanie instalacji odgromowej na połaci dachowej z połączeniem z istniejącymi zwodami pionowymi; 9) Naprawa podłóg na poddaszu; 10) Wykonanie izolacji cieplnej stropu nad I piętrem; 11) Wykonanie pomostów (podłogi) nad nową izolacją cieplną stropu; 12) Zabezpieczenie terenu i budynku na czas prowadzenia robót; 13) Opracowanie planu BIOZ i przedstawienie do zaakceptowania przez inspektora nadzoru; 14) Utylizowanie materiałów rozbiórkowych wraz z uporządkowaniem terenu; 15) Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej; 16) Zaznajomienie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak linie, słupy telefoniczne i elektryczne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących uszkodzić istniejące instalacje; 17) Uzyskanie wszelkich koniecznych zgód i zezwoleń władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Inżynierem pełniącym nadzór na realizacją przedmiotu zamówienia; 18) Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, nieruchomości, urządzeń czy też innych obiektów, które Wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej opracowanej przez Terenowy Zespół Usług Projektowych S.C. Ryszard Janiszewski obejmującej: dokumentacje projektową, w tym projekt wykonawczy remontu pokrycia i konstrukcji dachowej z pozwoleniem na realizację przedsięwzięcia z dnia 22.12.2016r. znak WWA.6743.602.2016.AM wydaną przez Starostę Nakielskiego oraz przedmiarem robót. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a) remontem dachu i poddasza, b) rozbiórką i wymianą pokrycia dachowego, c) wykonaniem izolacji cieplnej stropu nad I piętrem, d) wykonaniem wszystkich robót towarzyszących, w tym związany6ch z zabezpieczeniem i porządkowaniem terenu polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 4.500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359, ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027., z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.8.2017 NA WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU MIESZKALNO – UŻYTKOWEGO W WĄSOSZU” Kserokopię przelewu, wpłaty Wykonawca dołącza do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. 7. W przypadku składania oferty przez konsorcjum wadium może być wniesione przez dowolny podmiot z zastrzeżeniem, że konieczne jest wyraźne wskazanie podmiotów w imieniu, których jest składane, czyli wszystkich członków konsorcjum. 8. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach