Gminna Biblioteka Publiczna im. Leona Roppla ogłasza przetarg
- Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 678 20 86 , fax. 58 678 20 86
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna im. Leona Roppla
ul. Ofiar Stutthofu 56
84-242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 58 678 20 86, fax. 58 678 20 86
REGON: 19278425400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. LEONA ROPPLA W LUZINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej im. Leona Roppla w Luzinie. Obecnie pokrycie dachu stanowi blachodachówka. Zamówienie obejmuje wymianę istniejącego pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną karpiówkę układaną w koronkę. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) rozebranie istniejącego pokrycia dachowego, 2) wymianę rynien i rur spustowych, 3) wymianę łacenia i deskowania dachu, 4) wykonanie obróbek blacharskich, 5) izolację z foli wiatrowej, 6) wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki, 7) wykonanie izolacji termicznej dachu, 8) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej. Przedmiotowy budynek biblioteki to obiekt o wartościach historyczno – kulturowych, działka położona jest w strefie ochrony układu ruralistycznego oraz na terenie działki znajduje się historyczna zieleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe określone zostały, w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, która zawiera między innymi: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. Szczegółowe informacja na temat wadium zawarte są w rozdziale VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SIWZ; - wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w zakresie podatku VAT; - w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o innej treści, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. Wraz z ofertą powinny zostać złożone dokumenty jak niżej: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) gwarancja lub poręczenie, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bolesławowo
Dodano: 2024-04-16 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym budynku wieży ciśnień w Sztumie
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa ul. Jeziornej w miejscowości Przywidz oraz przebudowa ul. Wiejskiej w m. Pomlewo
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza Budynku Głównego Teatru Wybrzeże – etap II
Dodano: 2024-04-05 - „Kompleksowa modernizacja infrastruktury przy placówkach oświatowych”
Dodano: 2024-04-05 - Budowa Skateparku w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2024-04-04 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w zadaszonej hali „OLIMPIA” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2024-03-29 - Remont wraz z termomodernizacją budynku Centrum Informacji Turystycznej w Rowach na potrzeby poszerzenia ofert w zakresie turystyki aktywnej na bazie geocachingu
Dodano: 2024-03-29 - Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Rumi - ETAP I
Dodano: 2024-03-27