Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ks. Antoniego Kani 16a
76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Motarzyno, gmina Dębnica Kaszubska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni dróg gminnych (dr. nr 147017G) w m. Motarzyno gmina Dębnica Kaszubska, działka nr 2, 4, 12/1, 12/2, 22, 296 obręb ewidencyjny Motarzyno, gmina Dębnica Kaszubska. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. roboty przygotowawcze, 2.2. wykonanie robót ziemnych, 2.3. ustawienie krawężników i obrzeży, 2.4. wykonanie podbudów i nawierzchni, 2.5. sporządzenie dokumentacji geodezyjnej – powykonawczej. 3. W ciągu dróg gminnych należy wykonać: 3.1. jezdnie o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,5 m, 3.2. jezdnie o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m, 3.3. chodnik szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym, 3.4. chodnik szer. 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym, 3.5. pobocza gruntowe z kruszywa szerokości 0,75 m, 3.6. wlot drogi gminnej na skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 210, 3.7. zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze czarnym, 3.8. wyniesione przejście dla pieszych i wyniesione skrzyżowanie, 3.9. oczyszczenie i profilowanie istniejących rowów drogowych, 3.10. odwodnienie spadkami podłużnymi i poprzecznymi w przyległy teren oraz do istniejących rowów drogowych, 3.11. humusowanie gr. min. 10 cm i obsianie trawą projektowanych zieleni. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr 8, 9 oraz 10 do SIWZ. W przypadku sprzeczności w postanowieniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia do celów interpretacji będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: wyjaśnienia Zamawiającego udzielone w trakcie procedury przetargowej, zakres robót określony w SIWZ, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy, w tym szczelnego wydzielenia obszaru prowadzonych robót budowlanych. 8. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w ramach zadania wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 9. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu lub usługi równoważnej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące roboty w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 13.1. roboty przygotowawcze, 13.2. wykonanie robót ziemnych, 13.3. ustawienie krawężników i obrzeży, 13.4. wykonanie podbudów i nawierzchni. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 14. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Tuchomie.
Dodano: 2024-03-21 - UTRZYMANIE NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY NOWA KARCZMA W 2024 ROKU
Dodano: 2024-03-19 - Modernizacja drogi gminnej do miejscowości Trankwice
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja drogi gminnej do miejscowości Zielonki
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bojano (ul. Świętego Józefa, Wrzosowa, Jana Chrzciciela)
Dodano: 2024-03-18 - Budowa ul. Renklodowej w Pierwoszynie
Dodano: 2024-02-23 - UTRZYMANIE NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY NOWA KARCZMA W 2024 ROKU
Dodano: 2024-01-25 - Równanie i profilowanie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Żukowo
Dodano: 2023-12-28 - Budowa chodnika w miejscowości Radziejewo
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Wierzchucino, Sławoszyno, Lubkowo, Odargowo i Karlikowo
Dodano: 2023-10-26