Przetargi.pl
Wymiana pokryć dachowych na budynkach komunalnych na terenie gminy Lwówek Śląski

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokryć dachowych na budynkach komunalnych na terenie gminy Lwówek Śląski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Budynek komunalny w Kotliskach nr 44: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na budynku komunalnym w Kotliskach nr 44. Zarówno na dachu w części wyższej jak i niższej należy wykonać nowe pokrycie z blachy dachówkopodobnej, powlekanej w kolorze czerwonym o profilu 350/20 o powierzchni połaci 364 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: W ramach inwestycji planuje się wykonać następujący zakres prac: 1) Demontaż pionowych i poziomych przewodów instalacji odgromowej 2) Demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich 3) Rozbiórka istniejących kominów murowanych do poziomu podłogi poddasza i stropu 4) Rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej 5) Usunięcie pokrycia papowego 6) Demontaż łat drewnianych 7) Wymiana deskowania pełnego w części niższej - przyjęto 10% 8) Oczyszczenie drewnianych elementów konstrukcji dachowej szczotkami drucianymi 9) Zabezpieczenie drewnianych elementów konstrukcji dachowej przeciwogniowo i przeciwgrzybicznie 10) Wymurowanie nowych pionów kominowych z cegły pełnej 11) Montaż wyłazu dachowego w części wyższej 12) Montaż nowego ołatowania w części wyższej 13) Ułożenie membrany dachowej na krokwiach w części wyższej 14) Ułożenie membrany dachowej na deskowaniu w części niższej 15) Wykonanie nowych pokryć dachowych z blachy dachówkopodobnej 16) Montaż nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy powlekanej 17) Montaż przewodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej 18) Badanie i pomiary wykonanej instalacji odgromowej 19) Uzupełniania tynków zewnętrznych cem-wapiennych 20) Uprzątniecie terenu i wywiezienie gruzu i odpadów na składowisko komunalne 21) Wykonanie w możliwym miejscu wyłazu strychowego min. 70x120 cm wraz z klapą i montażem drabiny drewnianej składanej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzgodnił lokalizację wyłazu z przedstawicielem Zamawiającego i Inspektorem Nadzoru (przed dostawą i montażem drabiny należy dokładnie zmierzyć wysokość pomieszczenia). Część II – Budynek komunalny we Włodzicach Małych nr 6: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na budynku komunalnym we Włodzicach Małych nr 6. Wykonanie pokrycia dachowego papowego w kompletnym systemie, jako dwuwarstwowe z zastosowaniem papy podkładowej mocowanej mechanicznie do podłoża drewnianego oraz papy wierzchniej, zgrzewalnej. Warstwy pap układane na zakład, zgodnie z wytycznymi producenta. Przy połączeniach ze ścianami i ogniomurkami stosować ochronne kliny styropianowe. Po wykonaniu pokrycia wierzchnią warstwę papy należy zabezpieczyć lakierem asfaltowym z dodatkiem płynnego aluminium, metodą natryskową lub wałkiem i pędzlem. Papa wierzchniego krycia - papa o grubości 5,2mm na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2 z obustronną powłoka z masy asfaltowej: z asfaltu modyfikowanego z wypełniaczem mineralnym. Strona wierzchnia pokryta jest gruboziarnistą posypką mineralną oraz wzdłuż jednej krawędzi nałożony jest pasek folii o szerokości ok. 80 mm, strona spodnia jest profilowana i zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. Papa podkładowa - papa o grubości 4,0mm, asfaltowa, na osnowie z tkaniny szklanej o gramaturze min. 180g/m2. Od wierzchniej strony papa pokryta jest drobnoziarnistą posypką mineralną, jej spodnia strona zabezpieczona jest folią z tworzywa sztucznego. Papę zamocować przy użyciu gwoździ papowych z metalowymi podkładkami w ilości 8 szt. / m2. Powierzchnia połaci 167 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: W ramach inwestycji planuje się wykonać następujący zakres prac: 1) Demontaż pionowych i poziomych przewodów instalacji odgromowej 2) Demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich 3) Demontaż istniejących wyłazów dachowych 4) Demontaż wywietrzaków dachowych 5) Rozbiórka istniejących kominów murowanych do poziomu podłóg strychów 6) Rozbiórka ogniomurków murowanych z cegły 7) Usunięcie pokrycia papowego 8) Oczyszczenie drewnianych elementów konstrukcji dachowej szczotkami drucianymi 9) Zabezpieczenie drewnianych elementów konstrukcji dachowej przeciwogniowo i przeciwgrzybicznie 10) Wykonanie nowej podbitki dachowej z desek 11) Malowanie elementów drewnianych bejcolakierem 12) Wymurowanie nowych pionów kominowych z cegły pełnej 13) Wymurowanie nowych ogniomurków z pustaków ceramicznych 14) Wymiana deskowania pełnego - przyjęto 10% 15) Montaż nowych wyłazów dachowych 16) Montaż nowych wywietrzaków dachowych 17) Wykonanie nowych warstw kompletnego systemowego pokrycia papowego 18) Montaż listew dociskowych przy ścianach i kominach 19) Zabezpieczenie wierzchniej warstwy pokrycia z papy lakierem asfaltowym z płynnym aluminium 20) Montaż nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk 21) Montaż przewodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej 22) Uzupełnienia tynków zewnętrznych cem-wapiennych 23) Badanie i pomiary wykonanej instalacji odgromowej 24) Uprzątniecie terenu i wywiezienie gruzu i odpadów na składowisko komunalne Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, należy do Wykonawcy. Jeżeli w dokumentacji technicznej, stanowiącej opis niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane i urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach, oraz posiadających cechy fizyczne umożliwiające zabudowę w projektowanym miejscu. Wykaz cech wyrobów determinujących równoważność podano poniżej: - dla urządzeń/instalacji/sieci technologicznych za równoważne będzie uważane takie które posiada równoważne takie parametry jak np.: punkt pracy, przepustowość, wydajność, wysokość podnoszenia, moc silnika i jego sprawność energetyczną, trwałość, dopuszczalny poziom hałasu, wykonanie materiałowe (w tym współczynnik chropowatości k, rozszerzalność liniowa), parametry wytrzymałościowe materiałów oraz wyposażenie dodatkowe; - dla urządzeń/instalacji/sieci elektrycznych i AKPiA za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak np.: moc, sprawność, klasa zabezpieczenia IP; - dla obiektów/elementów/wyrobów budowlanych za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak: wytrzymałość na ściskanie (po 7 i 28 dniach), wytrzymałość na zginanie (po 7 i 28 dniach), przyczepność, odporność na ciśnienie wody (od strony pozytywnej i negatywnej), współczynnik oporu dyfuzyjnego, odporność chemiczna, czas utwardzania, konsystencja, ciężar właściwy, twardość, odkształcalność, temperatura stosowania. Za równoważne będą uważane również urządzenia i materiały, których parametry odbiegają w zakresie ±5% od podanych w dokumentacji z jednoczesnym zachowaniem cech fizycznych umożliwiających ich zabudowę w projektowanej lokalizacji. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej i STWiOR. Zastosowane materiały muszą być kompatybilne z istniejącą infrastrukturą/urządzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości: Część I: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), - Część II: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie RODO. 7. Oświadczenie wymienione w pkt 10.1. niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach