Przetargi.pl
Wymiana podłogi sportowej w Sali gimnastycznej w gimnazjum nr 2 w Kępnie

Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828806 , fax. 062 7828801, 7826801
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828806, fax. 062 7828801, 7826801
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana podłogi sportowej w Sali gimnastycznej w gimnazjum nr 2 w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłogi sportowej na ruszcie drewnianym z nawierzchnią z poliuretanu w sali gimnastycznej o powierzchni 281,55 m2. Zakres robót obejmuje: - demontaż drabinek i sprzętu sportowego trwale przymocowanego do podłogi wraz z tulejami i mocowaniami. - demontaż i utylizacja istniejącej podłogi wraz konstrukcją wsporczą i izolacją. - wywiezienie gruzu i zdemontowanych elementów podłogi - osadzenie tulei słupków do siatkówki i stojaków do bramek piłki ręcznej. - wylanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomujące. - montaż podkładek elastycznych. - montaż izolacji przeciwwilgociowej, cieplnej i przeciw dźwiękowej. - montaż konstrukcji wsporczej podłogi. - wykonanie nawiewu przypodłogowego z osadzeniem kratek wentylacyjnych - montaż podłogi z płyt OSB - montaż posadzki z tworzyw sztucznych PCW - NP. - malowanie linii boisk do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej - montaż i malowanie listew przypodłogowych Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót, a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 500zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto o zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej położenia systemów podłóg sportowych na ruszcie; wykaz robót musi zawierać: nazwę, adres, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót; Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie według reguły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę wykonawcy według załącznika nr 1 do nin. SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie III. 2 a niniejszej siwz, zawierający następujące dane: nazwę, adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. 5) Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 6) Oświadczenia z art.22 i 24 Pzp (załączniki nr 2 i 3) 7) potwierdzenie wniesienia wadium 8) raport badań uprawnionej jednostki laboratoryjnej (np. Instytut IST lub inny) lub też Rekomendację ITB potwierdzające parametry techniczne nawierzchni 9) próbkę nawierzchni sportowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach