Przetargi.pl
ADAPTACJA SALI LEKCYJNEJ NA ZESPÓŁ SANITARIATÓW W GIMNAZJUM W OKONKU

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl lub www.gimnazjum.teclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Oświaty

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA SALI LEKCYJNEJ NA ZESPÓŁ SANITARIATÓW W GIMNAZJUM W OKONKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektuje się adaptację sali lekcyjnej na zespół sanitariatów, przy czym wejście do W.C. dziewcząt i chłopców odbywać się będzie poprzez przedsionek, natomiast W.C. dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z korytarza szkolnego. Nieruchomość, na której zlokalizowany jest budynek znajduje się w centralnej części miasta, przy skrzyżowaniu ulic Niepodległości i Szczecińskiej ( droga krajowa nr 11 ). Teren płaski, urządzony i ogrodzony. Budynek szkoły elewacją frontową przylega bezpośrednio do ulicy Niepodległości. Działka posiada uzbrojenie w sieć energetyczną, wodno-kanalizacyjną i gazową. Projektowana przebudowa pomieszczenia wymaga wykonania nowego przyłącza wodno-kanalizacyjnego. Projektowane przyłącza realizowane będą wg oddzielnego opracowania. Istniejący budynek posiada ogrzewanie z pieca c. o. z palnikiem gazowym. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wykonanie ścianek działowych oddzielających w.c. dziewcząt od w.c. chłopców z cegły wapienno-piaskowej, kl. 10, grub. 18 cm, na zaprawie cementowo - wapiennej, b) wykonanie nadproży projektowanych otworów drzwiowych z kształtowników stalowych 2 ceowników 100 mm, c) elementy wykończenia : stolarka okienna istniejąca nie podlega wymianie, stolarka drzwiowa drewniana, typowa, tynki i okładziny - ściany wyłożone glazurą, d) w przedsionku i w.c. dla osób niepełnosprawnych sufit obniżony do wysokości 2,50 m. Sufity podwieszane z płyty gipsowo-kartonowej na systemowych uchwytach - wg zaleceń producenta, e) posadzki - istniejące podłogi należy rozebrać i wykonać nowe posadzki. Zakłada się wykonanie 15 cm podkładu z betonu B 15 na warstwie podsypki piaskowej grub. 20 cm zagęszczonej i stabilizowanej cementem w ilości 80 kg/m3. Na pokładzie betonowym izolacja z papy termozgrzewalnej, następnie izolacja termiczna styropianem FS-20 grub. 5 cm, a na niej szlichta cementowa grub. 5 cm, zbrojona siatką stalową z prętów d = 6 mm o oczkach 25 x 25 cm i posadzka z terakoty, f) kabiny sanitarne - systemowe o wysokości 2,03 m, g) wentylacja w.c. dziewcząt - wentylacja grawitacyjna przewodem kominowym. Wentylacja w.c. chłopców rurą PCW o średnicy d = 160 mm z izolacją termiczną, wyprowadzona poza ścianę zewnętrzną. Wentylacja w.c. dla osób niepełnosprawnych rurą PCW poziomą z wentylatorem uruchamianym automatycznie przy wyłączniku oświetleniowym. Rury wentylacyjne wyprowadzane przy ścianie ponad okna II kondygnacji. h) wykonanie instalacji wody zimnej, instalacji ciepłej wody i cyrkulacji, i) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453324007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia obowiązującego wadium - nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS, b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym, f) pozostałe wyszczególnione w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 4) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5) Oświadczenia o : a) udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, b) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, c) terminie wykonania zamówienia, 6) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej oraz : a) wskaźniki kalkulacyjne tj. rbh, koszty pośrednie (łącznie z kosztami zakupu ), zysk, b) zestawienie materiałów wraz z cenami ( nie mogą być inne niż podane w kosztorysie ofertowym ). 7) Wykaz kadry i personelu przewidzianego do wykonania robót - zamówienia. 8) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia. 9) Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy od w/w za ten okres. Wykaz powinien zawierać : a) nazwę i adres zamawiającego, b) rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku) , c) termin ich rozpoczęcia i zakończenia, d) wartość robót. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl lub www.gimnazjum.teclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach