Gmina Okonek ogłasza przetarg
- Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
ul. Niepodległości 53 53
64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
REGON: 00053022900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl lub www.gimnazjum.teclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Oświaty
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ADAPTACJA SALI LEKCYJNEJ NA ZESPÓŁ SANITARIATÓW W GIMNAZJUM W OKONKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projektuje się adaptację sali lekcyjnej na zespół sanitariatów, przy czym wejście do W.C. dziewcząt i chłopców odbywać się będzie poprzez przedsionek, natomiast W.C. dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z korytarza szkolnego. Nieruchomość, na której zlokalizowany jest budynek znajduje się w centralnej części miasta, przy skrzyżowaniu ulic Niepodległości i Szczecińskiej ( droga krajowa nr 11 ). Teren płaski, urządzony i ogrodzony. Budynek szkoły elewacją frontową przylega bezpośrednio do ulicy Niepodległości. Działka posiada uzbrojenie w sieć energetyczną, wodno-kanalizacyjną i gazową. Projektowana przebudowa pomieszczenia wymaga wykonania nowego przyłącza wodno-kanalizacyjnego. Projektowane przyłącza realizowane będą wg oddzielnego opracowania. Istniejący budynek posiada ogrzewanie z pieca c. o. z palnikiem gazowym. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wykonanie ścianek działowych oddzielających w.c. dziewcząt od w.c. chłopców z cegły wapienno-piaskowej, kl. 10, grub. 18 cm, na zaprawie cementowo - wapiennej, b) wykonanie nadproży projektowanych otworów drzwiowych z kształtowników stalowych 2 ceowników 100 mm, c) elementy wykończenia : stolarka okienna istniejąca nie podlega wymianie, stolarka drzwiowa drewniana, typowa, tynki i okładziny - ściany wyłożone glazurą, d) w przedsionku i w.c. dla osób niepełnosprawnych sufit obniżony do wysokości 2,50 m. Sufity podwieszane z płyty gipsowo-kartonowej na systemowych uchwytach - wg zaleceń producenta, e) posadzki - istniejące podłogi należy rozebrać i wykonać nowe posadzki. Zakłada się wykonanie 15 cm podkładu z betonu B 15 na warstwie podsypki piaskowej grub. 20 cm zagęszczonej i stabilizowanej cementem w ilości 80 kg/m3. Na pokładzie betonowym izolacja z papy termozgrzewalnej, następnie izolacja termiczna styropianem FS-20 grub. 5 cm, a na niej szlichta cementowa grub. 5 cm, zbrojona siatką stalową z prętów d = 6 mm o oczkach 25 x 25 cm i posadzka z terakoty, f) kabiny sanitarne - systemowe o wysokości 2,03 m, g) wentylacja w.c. dziewcząt - wentylacja grawitacyjna przewodem kominowym. Wentylacja w.c. chłopców rurą PCW o średnicy d = 160 mm z izolacją termiczną, wyprowadzona poza ścianę zewnętrzną. Wentylacja w.c. dla osób niepełnosprawnych rurą PCW poziomą z wentylatorem uruchamianym automatycznie przy wyłączniku oświetleniowym. Rury wentylacyjne wyprowadzane przy ścianie ponad okna II kondygnacji. h) wykonanie instalacji wody zimnej, instalacji ciepłej wody i cyrkulacji, i) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453324007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia obowiązującego wadium - nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS, b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym, f) pozostałe wyszczególnione w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 4) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5) Oświadczenia o : a) udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, b) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, c) terminie wykonania zamówienia, 6) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej oraz : a) wskaźniki kalkulacyjne tj. rbh, koszty pośrednie (łącznie z kosztami zakupu ), zysk, b) zestawienie materiałów wraz z cenami ( nie mogą być inne niż podane w kosztorysie ofertowym ). 7) Wykaz kadry i personelu przewidzianego do wykonania robót - zamówienia. 8) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia. 9) Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy od w/w za ten okres. Wykaz powinien zawierać : a) nazwę i adres zamawiającego, b) rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku) , c) termin ich rozpoczęcia i zakończenia, d) wartość robót. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl lub www.gimnazjum.teclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- roboty remontowo - budowlane
Dodano: 2015-05-26 - Konserwacja sanitariatów w budynkach nr: 3, 10, 13, 19, 27 w kompleksie 2321 w Jednostce Wojskowej 3918 Jarocin
Dodano: 2014-07-30 - Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Centrum Wspierania Rodzin Swoboda przy ul. Swoboda 59 w Poznaniu
Dodano: 2014-03-24 - Montaż 34 przydomowych oczyszczalni ścieków
Dodano: 2014-03-10 - Wykonanie instalacji ciepłej wody i cyrkulacji, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wymiana drzwi zewnętrznych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Batorego 2 w Ostrowie Wielkopolskim - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej miasta Ostrowa Wielkopolskiego (budynki Szkoły Podstawowej Nr 5 i Zespołu Spółdzielni Oświatowej wraz z salami gimnastycznymi oraz wymiana systemu grzewczego i ciepłej wody w szkole podstawowej Nr 11)
Dodano: 2012-11-28 - Wykonanie robót budowlanych w Szkole Podstawowej nr 3 im Bolesława Krzywoustego na osiedlu Piastowskim 27 w Poznaniu
Dodano: 2009-06-08