Przetargi.pl
Wymiana płyt betonowych płaszczyzny prób silników Nr sprawy 26/INFR/11.

Jednostka Wojskowa 3299 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-651 Mirosławiec,
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2505662 , fax. 0-67 2505920
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3299
    78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2505662, fax. 0-67 2505920
    REGON: 33103016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana płyt betonowych płaszczyzny prób silników Nr sprawy 26/INFR/11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - wymiana 4 płyt nawierzchni betonowej, płaszczyzny prób silników na lotnisku w Jednostce Wojskowej 3299, 78-651 Mirosławiec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót - załącznik 1 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik 2 do SIWZ, Szkic lokalizacji - załącznik 3 do SIWZ. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu, na którym realizowane będzie zamówienie, po uprzednim (celem ustalenia terminu wizji) skontaktowaniu się z osobami - kpt. Piotr Demianiuk lub p. Mieczysław Stąporek (tel. 67 25 05 424)..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452350003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach