Przetargi.pl
Budowa wyniesionego lądowiska dla śmigłowców na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 75-581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 3488103 , fax. (094) 3488103
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
    ul. T. Chałubińskiego 7 7
    75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 3488103, fax. (094) 3488103
    REGON: 33000629200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wyniesionego lądowiska dla śmigłowców na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wyniesionego lądowiska dla śmigłowców wraz z drogą dojazdową i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na działce nr 671 i 4/6 obręb 19 przy ul. Leśnej 3 w Koszalinie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) pełną obsługę geodezyjną, 2) roboty przygotowawcze: a) karczowanie pni, b) rozbiórka istniejącego budynku, c) demontaż instalacji wewnętrznych oraz przyłączy zewnętrznych w tym oświetlenia zewnętrznego, d) rozebranie przyłącza energetycznego, c.o., kanalizacji i wody, e) rozebranie ogrodzenia, f) likwidacja dróg i placów dojazdowych, g) wywóz gruzu i innych materiałów pochodzących z rozbiórki, 3) budowę wyniesionego lądowiska dla śmigłowców o konstrukcji żelbetowej wraz z instalacjami (min. elektroenergetyczna, teletechniczna), wyposażonego w klatkę schodową i windę: a) dostawa windy obejmuje dostarczenie dokumentacji dozorowej, odbiór przez UDT (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu) oraz rozruch, 4) budowę dróg wewnętrznych oraz placu manewrowego wraz z oświetleniem, 5) wykonanie kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej, 6) wykonanie oświetlenia nawigacyjnego- pozycyjnego zgodnie z wymogami technicznymi w tym: a) świateł nawigacyjnych FATO/TLOF, b) światła głównego kierunku podejścia/startu, c) oświetlenia przeszkodowego, d) podświetlenia wskaźników kierunku wiatru, e) oświetlenia identyfikacyjnego lądowiska, f) oświetlenie drogi ewakuacyjnej, 7) montaż monitoringu wizyjnego dla terenu lądowiska łącznie z instalacjami, 8) zagospodarowanie terenu z wyprofilowaniem skarp, dowozem humusu i obsianiem trawą, 9) wykonanie nowego ogrodzenia wraz z dwoma bramami przesuwnymi przy wyjeździe z dróg wewnętrznych, 10) roboty wykończeniowe oraz uporządkowanie placu budowy, 11) wykonanie dokumentacji powykonawczej lądowiska, 12) wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz uzyskanie wymaganych decyzji i uzgodnień w celu zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, 13) wykonanie dokumentacji rejestracyjnej, dokumentacji wyposażenia lądowiska, instrukcji operacyjnej dla celów rejestracji lądowiska jako lądowisko całodobowe w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego zgodnie z ustawą z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze (Dz. U. z 2012 r. poz. 933 ze zm.), 14) inne prace nie ujęte w dokumentacji projektowej, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, prace niezbędne do rejestracji lądowiska w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o wpisaniu lądowiska jako lądowisko całodobowe do ewidencji lądowisk Urzędu Lotnictwa Cywilnego. 3. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załącznikach od nr 8 do nr 11 SIWZ, tj: 1) dokumentacji projektowej, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452350003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu wnosi wadium w wysokości 80 000,00 zł.; 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na rachunek bankowy BOŚ O/ Koszalin nr: 35 1540 1043 2001 8101 3130 0001; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) oznaczenie postępowania, 3) określenie przedmiotu postępowania 4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) kwotę gwarancji, 6) termin ważności gwarancji 7) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązany w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5 Termin obowiązywania wadium. Wadium wniesione do postępowania przetargowego musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach