Przetargi.pl
Wymiana opraw oświetleniowych w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Józefosławiu w ramach zadania pn. „Wymiana opraw w obiektach oświatowych”

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    REGON: 015891289
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana opraw oświetleniowych w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Józefosławiu w ramach zadania pn. „Wymiana opraw w obiektach oświatowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana opraw oświetleniowych w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Józefosławiu w ramach zadania pn. „Wymiana opraw w obiektach oświatowych”Celem zamówienia jest wymiana systemu oświetlenia wewnętrznego w salach dydaktycznych oraz sportowych na energooszczędne LED w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw z dostosowaniem do normatywnego poziomu natężenia oraz równomierności oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Józefosławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki , o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część II pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejInformacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę min 300 000,00 PLNd) zdolności technicznej lub zawodowejd.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykonawcy wykażą, że wykonali (tj. zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresieWykazanie się znajomością wykonania robót, tj.co najmniej jedną robotę polegającą na modernizacji instalacji oświetlenia wewnętrznego. Praca powinna w swoim zakresie obejmować wymianę oświetlenia wewnętrznego (wymianę opraw na energooszczędne) w budynkach innych niż budownictwo jednorodzinne i mieszkaniowe o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, która była wykonana w obiekcie czynnym, funkcjonującym w całości w czasie wykonywania prac przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 latpotwierdzonych, referencją, poświadczeniem inwestora lub protokołami odbioru końcowego, wraz z poświadczeniem, że roboty te zostały wykonane należycie.co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZPowyższe winno być przedstawione w formie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach