Przetargi.pl
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na oświetlenie LED oraz dobudową nowych punktów i linii oświetleniowych na terenie Miasta i Gminy Mirsk wraz z zapewnieniem finansowania

Gmina Mirsk ogłasza przetarg

  • Adres: 59630 Mirsk, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 647 04 40 , fax. 075 647 04 69
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirsk
    Plac Wolności 39
    59630 Mirsk, woj. dolnośląskie
    tel. 075 647 04 40, fax. 075 647 04 69
    REGON: 23082163000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na oświetlenie LED oraz dobudową nowych punktów i linii oświetleniowych na terenie Miasta i Gminy Mirsk wraz z zapewnieniem finansowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : a) wymiana obecnie zamontowanych opraw oświetlenia ulicznego na oprawy LED 1690 szt. w Gminie Mirsk zgodnie z załącznikami: Wytyczne dla opraw oświetleniowych LED, oraz w tym -1 622 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED -70 szt. opraw oświetlenia parkowego i stylizowanego LED b) dobudowa oświetlenia w mieście Mirsk - (słupy ocynkowane + wysięgniki + linia kablowa + oprawa LED – ilości opraw uwzględnione powyżej): -łącznie 96 nowych punktów świetlnych (do wymiany i do dobudowy) – w tym 20 punktów oświetlenia parkowego (słupy stylizowane oraz słupy parkowe) i 76 punktów oświetlenia ulicznego - długość nowej linii około 3500 m (dla opraw podlegających dobudowie) Zgodnie z posiadaną dokumentacja projektową oraz załącznikiem pn. Wytyczne dla opraw oświetleniowych LED. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości i parametrów świetlnych opraw uwzględnionych w projektach budowlanych pod warunkiem zachowania właściwego według norm poziomu natężenia oświetlenia na drogach objętych projektami. Zamawiający każdorazowo musi wyrazić zgodę na taką zmianę. W zakresie przedmiotu zamówienia jest również ubezpieczenie na okres 36 miesięcy od daty odbioru inwestycji, obejmujące zamontowane oprawy oświetleniowe oraz nowe słupy i pozostałe elementy inwestycji. Ubezpieczenie powinno obejmować co najmniej: - Zdarzenia i katastrofy naturalne: powódź, huragan, gradobicie, uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, osunięcie lub zapadanie się ziemi, lawina, napór śniegu lub lodu, zalanie cieczami, eksplozja, pożar, mróz, dym, sadza, upadek drzewa lub innych elementów naturalnych - Wandalizm, kradzież, celowe uszkodzenie, rabunek z włamaniem, - Katastrofa budowlana, upadek lub osunięcie się kominów, budynków, masztów, dźwigów oraz innych elementów architektury i wytworów człowieka, - Uderzenie pojazdu, uderzenie fali dźwiękowej, - Inne nienazwane ryzyka. Cena za w/w ubezpieczenie musi być ujęta w cenie oferty. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po zrealizowaniu zadania - na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, zgodnie z zatwierdzonym protokołem końcowym odbioru oraz harmonogramem płatności, zatwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zmawiającego. Sposób finansowania zamówienia – cykliczne płatności w okresie 96 miesięcy od dnia odbioru prac. Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi w 96 równych ratach miesięcznych. W przypadku gdy Wykonawca zlecił wykonanie części robót lub usług podwykonawcom – to zapłata wynagrodzenia wykonawcy, uwarunkowana będzie od przedstawienia przez niego dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo - w terminie 3 miesięcy od odbioru prac - do skrócenia okresu spłaty z jednoczesnym zmniejszeniem wartości zamówienia na podstawie aneksu do umowy. Wartość zmniejszenia kwoty zamówienia zostanie uzgodniona za porozumieniem stron.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 80.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach