Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyńskiego w Rawiczu przy ul. Wały J.Dąbrowskiego 1

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Wały J. Dąbrowskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5453553 , fax. 065 5453553
  • Data zamieszczenia: 2011-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego
    ul. Wały J. Dąbrowskiego 1 1
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5453553, fax. 065 5453553
    REGON: 00026079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyńskiego w Rawiczu przy ul. Wały J.Dąbrowskiego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie 48 szt. okien o łącznej powierzchni 157,33 m2 w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Rawiczu, przy ul. Wały J. Dąbrowskiego 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze (rozbiórkowe), 2) dostawa i montaż okien i parapetów, 3) zabezpieczenie podłóg, 4) roboty malarskie wewnętrzne, 5) wywóz gruzu, odpadów i uporządkowanie terenu budowy 2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą dołączonego do SIWZ przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, zestawienia okien oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymienione dokumenty stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji, są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.sp3.rawicz.pl (zakładka: przetarg). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 2. 3. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 4. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 5. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Wymienione w dokumentacji kosztorysowej, zestawieniu okien, i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 3) wykonywania robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 541/2011 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 26.10. 2011 roku stanowiącym załącznik no SIWZ, 4) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 5) wykonywania robót budowlanych w czasie trwania zajęć lekcyjnych, w godzinach funkcjonowania placówki. Prace pomocnicze związane z utrudnieniami i kosztami wynikającymi z wykonywania robót w czasie funkcjonowania Szkoły oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc wykonywania robót ciążą na Wykonawcy, 6) po zakończeniu robót przywrócenie stanu pierwotnego terenu budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu zajętego na prowadzenie robót , 7) wykonywania na bieżąco prac porządkowych, 8) oznakowanie terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci szkolnych i personelu, 9) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały (w tym stolarka okienna). 10) naprawy wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o roboty budowlane zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizacji robót opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy wraz z wskazaniem kolejności i terminu montażu okien w poszczególnych salach oraz do złożenia uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (np. kierownik budowy, kierownicy grupy robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach