Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku Gimnazjum nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Rawiczu przy ul. Szarych Szeregów 3

Gimnazjum Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Szarych Szeregów 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 545 26 68 , fax. 65 546 49 82
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Rawiczu
    ul. Szarych Szeregów 3 3
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 545 26 68, fax. 65 546 49 82
    REGON: 41112740300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gimrawicz.cba.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gimnazjum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku Gimnazjum nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Rawiczu przy ul. Szarych Szeregów 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie 26 szt. okien o łącznej powierzchni 110,5 m 2 w budynku Gimnazjum nr 1 im Henryka Sienkiewicza w Rawiczu, przy ul. Szarych Szeregów 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze (rozbiórkowe), 2) dostawę i montaż okien i parapetów, 3) zabezpieczenie podłóg, 4) roboty malarskie wewnętrzne, 5) wywóz gruzu, odpadów i uporządkowanie terenu budowy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą dołączonego do SIWZ przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, zestawienia okien oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymienione dokumenty stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://gimrawicz.cba.pl/ (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie szkoły. 3. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 4. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 5. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 3) wykonywanie robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 156/2012/A Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29 marca 2012 roku stanowiącym załącznik do SIWZ; 4) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 5) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 6) wykonywanie na bieżąco prac porządkowych, 7) oznakowanie terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa; 8) udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały (w tym stolarka okienna); 9) naprawy wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o roboty budowlane będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizacji robót opracowany w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy wraz ze wskazaniem kolejności i terminu montażu okien w poszczególnych salach. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie również do złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (np. kierownik budowy, kierownicy grupy robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gimrawicz.cba.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach