Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana okien w budynku dydaktycznym Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UAM w Kaliszu, ul. Nowy Świat 13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wymiana okien w budynku dydaktycznym Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UAM w Kaliszu, ul. Nowy Świat 13 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych i wymagania określone w Specyfikacji, to jest: 1. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwie wymiany okien na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł dla każdej z robót.Udokumentują, że wykazane usługi wykonali należycie.Sposób spełnienia tego warunku opisany jest w pkt 9.9 ppkt 6 i 7 Specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.9 Specyfikacji, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 30 grudnia 2009 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawinego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzilenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 2. Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonychJeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik (lider). 3. Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ , w którym Wykonawca:- podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą oraz jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - akceptuje warunki umowy,- akceptuje termin związania ofertą,- oświadcza, że akceptuje warunki opisane w istotnych postanowieniach umowy,- deklaruje co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na prace objęte umową,- oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte tylko materiały posiadające aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa.Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie opisanym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Pzp,Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 6. Wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej zawierający dwie wymiany okien na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł dla każdej z robót.Udokumentują, że wykazane usługi wykonali należycie. 7. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych m.in. z usunięciem nieprawidłowości w zakresie bezpieczeństwa pożarowego wykrytych podczas kontroli wydziału kontrolno-rozpoznawczego Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9 przy ulicy Jana Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-11 - Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Bukowskiej 27/29 w Poznaniu do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2016-03-29 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2015-10-12 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-10-07 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w m. Jankowy Etap II - roboty wykończeniowe i instalacje wewnętrzne
Dodano: 2015-05-27 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2014-09-23 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2014-08-20 - Budowa altany ogrodowej w Roszkówku
Dodano: 2014-08-11 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2014-07-29 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Wągrowcu - okna witrażowe
Dodano: 2014-06-11