Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dzierzbinie-Kolonii wraz z zapleczem socjalnym i kotłownią.

Gmina Mycielin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-831 Korzeniew,
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7613123, 7513419 , fax. 0-62 7613181
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mycielin
    62-831 Korzeniew, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7613123, 7513419, fax. 0-62 7613181
    REGON: 25085546900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dzierzbinie-Kolonii wraz z zapleczem socjalnym i kotłownią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dzierzbinie-Kolonii wraz z zapleczem socjalnym i kotłownią . 1. Sala gimnastyczna: A. Branża budowlana: - zaplecze ścianki działowe, - zaplecze tynki wewnętrzne, - zaplecze posadzki, - zaplecze stolarka drzwiowa wewnętrzna, - zaplecze malowanie, - zaplecze elewacja, - schody przed wejściem, - podjazd dla niepełnosprawnych, - łącznik i korytarz, - pomieszczenia rezerwowe, - sala tynki wewnętrzne, - sala malowanie, - sala posadzki, - sala schody i trybuny, - sala elewacja, - cokół zaplecza i sali, - opaska przy budynku. B. Branża sanitarna: - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, - wewnętrzna instalacja wodociągowa, - wentylacja, - zewnętrzna kanalizacja sanitarna. C. Instalacje elektryczne: - instalacje elektryczne wewnętrzne 2. Kotłownia: A. Branża budowlana - roboty ziemne, - fundamenty, - murowanie ścian, - stropodach, - stolarka okienna, - stolarka drzwiowa, - tynki wewnętrzne, - posadzki, - malowanie wewnętrzne - elewacja ocieplenie budynku. B. Technologia kotłowni. C. Instalacje elektryczne: - wewnętrzna instalacja elektryczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co oznacza , że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. 2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie co oznacza , że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia. 3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że dysponują osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Na tej podstawie wykonawca przedstawi w wykazie osobę na każdą funkcję wymienioną poniżej z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania w specjalności konstrukcjno-budowlanej, w zakresie instalacji sanitarnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i aktualnym członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej w wysokości 40% oferowanej ceny będącej przedmiotem zamówienia. 5.Udziela 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie. 6.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7.Ocena spełnienia warunków odbędzie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IX SIWZ ust. 1 Zamawiający żąda przedstawienia: 1) aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IX SIWZ ust. 2 Zamawiający żąda przedstawienia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie minimum 1 zamówienie. 5. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IX SIWZ ust. 3 Zamawiający żąda przedstawienia: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacje i sieci sanitarne, instalacje i sieci elektryczne, oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 6.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części IX SIWZ ust. 4 Zamawiający żąda przedstawienia: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z informacji musi wynikać konkretna kwota w wysokości 450 000,00zł. 8.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 9.Zatwierdzony projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mycielin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach