Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ogłasza przetarg
- Adres: 64-510 Wronki, ul. Leśna 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2540213 , fax. 067 2540213
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich
ul. Leśna 17 17
64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 067 2540213, fax. 067 2540213
REGON: 00076742800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolanalesnej.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Budżetowa Jednostka Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien i drzwi drewnianych na PCV w budynku internatu Zespołu Szkół nr 1 we Wronkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa i montaż okien i drzwi drewnianych na okna i drzwi z PCV w budynku internatu Zespołu Szkół nr 1 we Wronkach. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. wykucie starych okien i drzwi przeszklonych drewnianych oraz wyniesienie poza obszar budynku, 2. wykucie istniejących parapetów zewnętrznych, 3. osadzenie nowych okien i drzwi przeszklonych PCV w powstałe po wykłuciu otwory, 4. wykonanie przeszklonej ścianki działowej pomiędzy zmywalnią naczyń (3,0x2,7m) a wydajnią posiłków z otworem na szafę przelotową (1,7x1,5m), 5. osadzenie nowych parapetów zewnętrznych, 6. wyprawienie i przemalowanie ościeży, 7. zutylizowanie starych okien i drzwi, 8. wykonanie i zamontowanie lady ze stali nierdzewnej w stołówce i wydajni posiłków. Okna i drzwi białe wyposażone w szyby. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wskazanie iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonana przy zastosowaniu zasady: SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA (ocena bezwzględnego spełnienia warunku), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty - zał. Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. UWAGA: 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast w/w dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1) niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio. 4. Wypełniony kosztorys ofertowy, sporządzony według załącznika Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolanalesnej.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież
Dodano: 2016-05-09 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież
Dodano: 2016-04-15 - dostawa i montaż drzwi szklanych na I piętrze budynku Masztalarni zlokalizowanego przy ul. Fredry 7 w Poznaniu na terenie Centrum Kultury Zamek
Dodano: 2016-01-14 - Uzupełnienie drzwi przeciwpożarowych na klatkach schodowych K 5 i K 6 w budynku głównym szpitala przy ul. Przybyszewskiego 49. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach szpitala przy ul. Przybyszewskiego 49
Dodano: 2015-11-06 - Termomodernizacja budynku w zakresie docieplenia dachu i ścian budynki żłobka zlokalizowanego przy ulicy Winklera 8 w Poznaniu
Dodano: 2015-09-02 - Wymiana 5 szt. okien w budynku A Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu przy ul. Ratajczaka 38/40 w Poznaniu
Dodano: 2015-04-14 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież
Dodano: 2015-03-27 - Modernizacja kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Romanowie Dolnym
Dodano: 2014-11-24 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych Gminy Trzcianka
Dodano: 2014-06-02 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Odzieżowych im. W. Reymonta przy ul. Kazimierza Wielkiego 17 w Poznaniu
Dodano: 2013-06-03