Przetargi.pl
budowa punktu widokowego na Górze Krzyżowej w Czarnkowie

Gmina Miasta Czarnków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Pl. Wolności 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552801, 2555604 , fax. 067 2552677
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Czarnków
    Pl. Wolności 6 6
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552801, 2555604, fax. 067 2552677
    REGON: 57079105200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa punktu widokowego na Górze Krzyżowej w Czarnkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu na Gorze Krzyżowej w Czarnkowie. W szczególności należy wykonać: schody terenowe - dojście na punkt widokowy z kostki betonowej szarej 53 m2 oraz krawężników betonowych 137 m, ścieżki piesze - utwardzeni z kamienia łamanego tzw. kamienia chorwackiego 293,05 m2, altana - wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, pow. zabudowy 25,33 m2 płot 107 mb , ławki 9 szt. , kosze na śmieci 7 szt. , oświetlenie terenu - 3 słupy parkowe z oprawą oświetleniową, linia kablowa o długości 80 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: należy wnieść wadium w wysokości 2.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnienia/nie spełnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 UPZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzona aktualność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ, tj. wystawcę dokumentu). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czarnkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach