Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Ratuszowa 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 2398400 , fax. 55 2398405
- Data zamieszczenia: 2012-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
ul. Ratuszowa 4 4
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 2398400, fax. 55 2398405
REGON: 00280992900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie okien Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Przedmiot zamówienia składa się z 3 części opisanych w pkt XVIII SIWZ. 2. Zakres zamówienia: - zabezpieczenie podłóg w obrębie stanowiska roboczego, - wykucie starych okien wraz z wykuciem ościeżnic drewnianych, - wzmocnienie nadproży okiennych, - montaż okien PVC na piance oraz dyblach stalowych - wymianę podokienników zewnętrznych z uszczelnieniem styku z oknem, - wymianę podokienników wewnętrznych z uszczelnieniem styku z oknem, - montaż nawiewników ciśnieniowych, - obróbkę ościeży wewnętrznych z wyeliminowaniem mostków termicznych, montażem narożników ochronnych aluminiowych, wykonaniem gładzi gipsowych na ościeżach, uzupełnieniem ewentualnych ubytków tynków powstałych w związku z wymianą stolarki, malowaniem ościeży farbą emulsyjną w kolorze białym, - obróbkę ościeży zewnętrznych z ich malowaniem w nawiązaniu do istniejącej kolorystyki elewacji, - wywiezienie i unieszkodliwienie odpadów Zestawienie okien z wymiarami i szkicami zawierają Formularze Cenowe stanowiące ZAŁĄCZNIKI NR 7-9 do SIWZ natomiast szczegółowy zakres robót do wykonania określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej nr 9 i Gimnazjum nr 3 w Ełku poprzez wymianę stolarki okiennej na energooszczędną.
Dodano: 2014-07-04 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej nr 9 i Gimnazjum nr 3 w Ełku poprzez wymianę stolarki okiennej na energooszczędną.
Dodano: 2014-04-24 - Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2013-07-02 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach komunalnych
Dodano: 2013-06-04 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej w lokalach komunalnych
Dodano: 2012-08-07 - Dostawa z montażem stolarki budowlanej oraz wykonanie robót ogólnobudowlanych w nowobudowanym budynku świetlicy środowiskowej Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Profilaktyki Zdrowia Jesteśmy Razem w Górowie Iławeckim.
Dodano: 2011-10-26 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W GIMNAZJUM NR 1 W GÓROWIE IŁAWECKIM
Dodano: 2011-08-25 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. SIENKIEWICZA 15 W OSTRÓDZIE
Dodano: 2010-10-21 - Dostosowanie pomieszczeń biurowych Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim ul. Dębowa 8 pod potrzeby działania Centrum Aktywizacji Zawodowej.
Dodano: 2009-12-30 - Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 60 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców nr III
Dodano: 2009-09-29