Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń biurowych Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim ul. Dębowa 8 pod potrzeby działania Centrum Aktywizacji Zawodowej.

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Dębowa 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7673339, 7673566 , fax. 089 7673566
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
    ul. Dębowa 8 8
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7673339, 7673566, fax. 089 7673566
    REGON: 17078297600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.lidzbark.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń biurowych Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim ul. Dębowa 8 pod potrzeby działania Centrum Aktywizacji Zawodowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane tj.: dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim do potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej polegające na: - Wymianie skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami metalowymi, - Wymianie stolarki okiennej z obróbką, - Wymianie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, - Przymurowaniu ścianek do ościeży okiennych i drzwiowych, - Naprawie tynków, - Wykonaniu gładzi szpachlowej sufitów i ścian, - Rozebraniu podłóg, - Wykonaniu warstwy wyrównawczej pod posadzki, - Wykonaniu posadzek i cokolików z płytek, - Malowaniu emulsyjnym sufitów i ścian, - Malowaniu olejnym elementów metalowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia rozumie się, iż Wykonawcy: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Akceptuje warunki zawarte we wzorze umowy. 4. Złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli dokumenty określone pkt. VI niniejszego SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (Załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Oświadczenie, że akceptują warunki zawarte we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). 6. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (np.: w formie referencji) (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). 7. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) w tym również przez pełnomocnika, Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zobowiązani są dostarczyć dokumenty wskazane w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.lidzbark.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach