Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Dębowa 8
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7673339, 7673566 , fax. 089 7673566
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
ul. Dębowa 8 8
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7673339, 7673566, fax. 089 7673566
REGON: 17078297600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pup.lidzbark.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie pomieszczeń biurowych Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim ul. Dębowa 8 pod potrzeby działania Centrum Aktywizacji Zawodowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane tj.: dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim do potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej polegające na: - Wymianie skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami metalowymi, - Wymianie stolarki okiennej z obróbką, - Wymianie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, - Przymurowaniu ścianek do ościeży okiennych i drzwiowych, - Naprawie tynków, - Wykonaniu gładzi szpachlowej sufitów i ścian, - Rozebraniu podłóg, - Wykonaniu warstwy wyrównawczej pod posadzki, - Wykonaniu posadzek i cokolików z płytek, - Malowaniu emulsyjnym sufitów i ścian, - Malowaniu olejnym elementów metalowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia rozumie się, iż Wykonawcy: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Akceptuje warunki zawarte we wzorze umowy. 4. Złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli dokumenty określone pkt. VI niniejszego SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (Załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Oświadczenie, że akceptują warunki zawarte we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). 6. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (np.: w formie referencji) (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). 7. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) w tym również przez pełnomocnika, Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zobowiązani są dostarczyć dokumenty wskazane w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.lidzbark.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej nr 9 i Gimnazjum nr 3 w Ełku poprzez wymianę stolarki okiennej na energooszczędną.
Dodano: 2014-07-04 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej nr 9 i Gimnazjum nr 3 w Ełku poprzez wymianę stolarki okiennej na energooszczędną.
Dodano: 2014-04-24 - Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2013-07-02 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach komunalnych
Dodano: 2013-06-04 - Wymiana okien drewnianych na okna z PVC w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2012-08-14 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej w lokalach komunalnych
Dodano: 2012-08-07 - Dostawa z montażem stolarki budowlanej oraz wykonanie robót ogólnobudowlanych w nowobudowanym budynku świetlicy środowiskowej Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Profilaktyki Zdrowia Jesteśmy Razem w Górowie Iławeckim.
Dodano: 2011-10-26 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W GIMNAZJUM NR 1 W GÓROWIE IŁAWECKIM
Dodano: 2011-08-25 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. SIENKIEWICZA 15 W OSTRÓDZIE
Dodano: 2010-10-21 - Wymiana okien drewnianych na okna z PVC - 60 szt, w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców nr III
Dodano: 2009-09-29