Przetargi.pl
Wymiana okien - ABM 2

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2010-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien - ABM 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV i stolarkę okienną drewnianą w mieszkaniach komunalnych w Zielonej Górze - zgodnie ze szkicami okien. Zamówienie obejmuje również wymianę parapetów. a) wymiana stolarki okiennej na PCV o następujących wymogach: - okna z profili PCV - 5 komorowe, - współczynnik przenikania ciepła k = 1.1 W/m2 K, - izolacyjność akustyczna ok. 20 - 30 dB, - okucia obwiedniowe umożliwiające otwieranie uchylne i rozwierne, zgodnie z zaznaczeniem na szkicu, z dodatkową funkcją klamki - funkcją mikroszczelinową. b) wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą o następujących wymogach: - okna drewniane jednoramowe w kolorze białym; - współczynnik przenikania ciepła K=1,1 W/m2K; - okna obwiedniowe umożliwiające otwieranie uchylne i rozwierne zgodnie z zaznaczonym szkicem; - mikrorozszczelnianie w klamce. c) wykonywanie drobnych prac, które mogą wystąpić podczas realizacji zamówienia, tj. w czasie montażu, demontażu stolarki (np. uszkodzenia tynku, wymiana uszkodzonych parapetów i inne roboty) - należy uwzględnić w cenie wymiany okien. 2) Zakres zamówienia: - sprawdzenie pomiarów okien, drzwi balkonowych, parapetów; - dostawę okien, drzwi, parapetów na miejsce wbudowania; - demontaż istniejących okien, montaż nowych okien z uszczelnieniem ościeżnic pianką poliuretanową wraz z naprawą i uzupełnieniem uszkodzeń (w tym obrzucenie zaprawą styków ościeżnic ze ścianami) wynikłych w trakcie wykonywania robót; - demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych z PCV, - w przypadku wymiany okien skrzynkowych na zespolone, również wymiana parapetów wewnętrznych i tynkowanie ościeży otworu okiennego od strony wewnętrznej, - UWAGA ! Okna skrzynkowe wyróżnione są pogrubioną literą S (w formularzu cenowym) przy liczbie LP 9 (np.4/S) - wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi, parapetów oraz powstałego gruzu na składowisko odpadów- ul. Wrocławska 73. Wykonawca każdorazowo przed zamontowaniem partii stolarki musi przedstawić zamawiającemu wymagane prawem atesty higieniczne na oferowaną stolarkę okienną, oraz certyfikat zgodności z PN na zastosowane szyby. Dokumenty muszą być wystawione przez uprawnioną jednostkę - na rzecz producenta stolarki/producenta szyb - od którego pochodzi produkt. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić poszczególne wymiary okien, drzwi, parapetów na wskazanych adresach przed przystąpieniem do ich zamawiania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.700 złotych (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach