Przetargi.pl
Wymiana okien - ABM 1

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2010-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien - ABM 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV i stolarkę okienną drewnianą zabytkową o wyglądzie identycznym jak obecna z zachowaniem szerokości podziału, profilu i zdobień wg. załączonego wykazu, rysunków i zdjęć wraz z opisem w mieszkaniach administrowanych przez ABM nr 1 w Zielonej - zgodnie z załącznikiem. Zamówienie obejmuje również wymianę parapetów wewnętrznych drewnianych, oraz w niektórych przypadkach parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej . a) wymiana stolarki okiennej na PCV o następujących wymogach: - okna z profili PCV - 5 komorowe, - współczynnik przenikania ciepła k = 1.1 W/m2 K, - izolacyjność akustyczna ok. 20 - 30 dB, - okucia obwiedniowe umożliwiające otwieranie uchylne i rozwierne, zgodnie z zaznaczeniem na szkicu, z dodatkową funkcją klamki - funkcją mikroszczelinową. b) wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą o następujących wymogach: - okna drewniane jednoramowe w kolorze białym; - współczynnik przenikania ciepła K=1,1 W/m2K; - okna obwiedniowe umożliwiające otwieranie uchylne i rozwierne zgodnie z zaznaczonym szkicem; - mikrorozszczelnianie w klamce. c) wykonywanie drobnych prac, które mogą wystąpić podczas realizacji zamówienia, tj. w czasie montażu, demontażu stolarki (np. uszkodzenia tynku, wymiana uszkodzonych parapetów i inne roboty) - należy uwzględnić w cenie wymiany okien. 2) Zakres zamówienia: - sprawdzenie pomiarów okien, drzwi balkonowych, parapetów; - dostawę okien, drzwi, parapetów na miejsce wbudowania; - demontaż istniejących okien, montaż nowych okien z uszczelnieniem ościeżnic pianką poliuretanową wraz z naprawą i uzupełnieniem uszkodzeń (w tym obrzucenie zaprawą styków ościeżnic ze ścianami) wynikłych w trakcie wykonywania robót; - wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi, parapetów oraz powstałego gruzu na składowisko odpadów- ul. Wrocławska 73. Wykonawca każdorazowo przed zamontowaniem partii stolarki musi przedstawić zamawiającemu wymagane prawem atesty higieniczne na oferowaną stolarkę okienną, oraz certyfikat zgodności z PN na zastosowane szyby. Dokumenty muszą być wystawione przez uprawnioną jednostkę - na rzecz producenta stolarki/producenta szyb - od którego pochodzi produkt. Wykonawca do faktury dołączy załącznik w formie pisemnej oraz elektronicznej - email format EXCEL 2003 który powinien zawierać - liczbę porządkową, adres, cenę netto, VAT, cenę brutto, kod budynku, koszt i uwagi. Ostatnie trzy pozycję tj. kod budynku, koszt i uwagi do uzupełnienia przez zleceniodawcę. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić poszczególne wymiary okien, drzwi, parapetów na wskazanych adresach przed przystąpieniem do ich zamawiania. Wykonawca każdorazowo przed zamontowaniem partii stolarki musi przedstawić zamawiającemu wymagane prawem atesty higieniczne na oferowaną stolarkę okienną, oraz certyfikat zgodności z PN na zastosowane szyby. Dokumenty muszą być wystawione przez uprawnioną jednostkę - na rzecz producenta stolarki/producenta szyb - od którego pochodzi produkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach