Przetargi.pl
WYMIANA OGRODZENIA PŁYTY BOISKA I BIEŻNI STADIONU SPORTOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZIELNICY URSUS

Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, ul. K. Sosnkowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4978567, 0604 054744 , fax. 022 4997358
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
    ul. K. Sosnkowskiego 3 3
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4978567, 0604 054744, fax. 022 4997358
    REGON: 01572038100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA OGRODZENIA PŁYTY BOISKA I BIEŻNI STADIONU SPORTOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZIELNICY URSUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana ogrodzenia płyty boiska i stadionu sportowego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus zawierająca w sobie: 1. Roboty rozbiórkowe i 2. Roboty budowlano-montazowe. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w dokumentacji technicznej, którą stanowią łącznie: 1. Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ogólnobudowlanych, 2. Projekt wymiany ogrodzenia płyty boiska i bieżni stadionu sportowego w Dzielnicy Ursus w Warszawie, 3. Przedmiar robót płyty boiska i bieżni stadionu sportowego w Dzielnicy Ursus w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11. Opis warunków udziału w postępowaniu 11.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 11.1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 11.1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11.1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 11.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 11.1.5. w zakresie warunku określonego w pkt. 11.1.3 niezbędne jest wykonanie co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia dotyczących wymiany, budowy, montażu ogrodzenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 11.1.6. w zakresie warunku określonego w pkt. 11.1.4 Wykonawcy powinni znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat wykazywali obrót roczny w wysokości minimum 130.000,00 zł oraz za ten okres nie wykazywali strat, 11.1.7. ocena warunków wymienionych w pkt. 11 niniejszego opisu warunków uczestnictwa w licytacji zostanie dokonana na podstawie dokumentów zawartych w ofercie, według kryteriów: spełnia - nie spełnia 11.2. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 12.2 Opisu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. 11.3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 11.4. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części V pkt 22 i formie określonej w Części IV Opisu: 12.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z: a) wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do Opisu, b) dokumentów wymienionych w pkt. 12.2 niniejszego Opisu. 12.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt 12: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Opisu, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) jeżeli Wykonawca wyznacza do podpisania oferty osobę, która nie posiada prawa samodzielnego reprezentowania firmy, spółki, bądź - udziela pełnomocnictwa osobie innej, niż to wynika z dokumentu rejestrowego - wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa udzielonego przez uprawnioną reprezentację Wykonawcy, d) akceptowany podpisem Wykonawcy Projekt umowy - załącznik nr 4 do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji, e) akceptowany podpisem Wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Opisu warunków uczestnictwa w licytacji, f) wykaz zrealizowanych zadań zgodnie z dyspozycją pkt. 11.1.5 Opisu warunków uczestnictwa w licytacji - załącznik nr 5 do opisu warunków uczestnictwa w licytacji g) przedstawienie kopii bilansów oraz rachunków zysków i strat (w przypadku braku obowiązku sporządzania bilansu - informacji określającej obroty i zysk) za okres ostatnich 3 lat obrotowych z których wynika, iż Wykonawca o okresie ostatnich trzech lat wykazywał obrót roczny w wysokości minimum 130 000,00 zł oraz za ten okres nie wykazywał strat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udział w licytacji 13.1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania wspólnego wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania, niezależnie od wymagań opisanych w pkt. 16 poniżej: 1. wskazywać będzie pełnomocnika ustanowionego wspólnie przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona kopia pełnomocnictwa powinna być załączona do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji 2. zawierać dane wszystkich Wykonawców ubiegających się łącznie o udział w postępowaniu, 3. jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 13, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Wykonawca zagraniczny 14.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 14.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 14.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14.3. Dokumenty do oferty Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych właścicieli. 14.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach