Przetargi.pl
Usługi opiekuńcze w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze wchodzące w zakres świadczeń pomocy społecznej określony w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008r. Nr 115, poz. 728 z późn. zm.) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-680 Warszawa, ul. Żurawia 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6280712 , fax. 022 6269132
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
    ul. Żurawia 43 43
    00-680 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6280712, fax. 022 6269132
    REGON: 00215509500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opiekuńcze w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze wchodzące w zakres świadczeń pomocy społecznej określony w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008r. Nr 115, poz. 728 z późn. zm.) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w tym: pielęgnacyjnych i gospodarczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008r. Nr 115 poz. 728 z późn. zm.) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, zamieszkałych przy ulicach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (dwa rejony). Usługi wykonywane będą na terenie Dzielnicy Śródmieście w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej uprawnionych do korzystania z tych usług w dni powszednie oraz w soboty, niedziele i święta w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. 2. Przez usługi opiekuńcze pielęgnacyjne należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym poważne trudności z poruszaniem się i samoobsługą oraz wymagającym pomocy z powodu wieku, urazów powypadkowych lub ciężkich i przewlekłych chorób, w tym: nowotworowych, układu kostnego, trawiennego, krążenia, cukrzycy, Parkinsona, Alzheimera, AIDS oraz innych. 3. Przez usługi opiekuńcze gospodarcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom mającym trudności związane z samoobsługą, kontaktami z otoczeniem społecznym oraz funkcjonowaniem w środowisku, przede wszystkim ze względu na wiek, urazy powypadkowe lub ciężkie i przewlekłe choroby, w tym: nowotworowe, układu kostnego, trawiennego, krążenia, cukrzycę, Parkinsona, Alzheimera, AIDS oraz inne. 4. Przewidywana liczba podopiecznych wynosi średnio w rejonie I do 380 osób miesięcznie, w rejonie II do 400 osób miesięcznie. 5. Przewidywana liczba godzin świadczonych usług w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. wynosi, ogółem 248655 godzin, w tym: - 49420 godzin usług pielęgnacyjnych - 199235 godziny usług gospodarczych z podziałem na następujące części: 1) Rejon I ogółem: 130440 godzin, w tym: 29650 godzin usług pielęgnacyjnych i 100790 godzin usług gospodarczych. 2) Rejon II ogółem 118215 godzin, w tym: 19770 godziny usług pielęgnacyjnych i 98445 godzin usług gospodarczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Mieć doświadczenie w prowadzeniu usług opiekuńczych, w tym: pielęgnacyjnych i gospodarczych, przedstawić potwierdzenie ich należytego wykonania oraz dołączyć wykaz personelu przewidzianego do realizowania zamówienia. 3. Zatrudnić koordynatora mającego przygotowanie pozwalające ocenić fachowość personelu świadczącego usługi opiekuńcze, w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze (pielęgniarka, pracownik socjalny lub inny uzgodniony z Zamawiającym). 4. Zatrudnić personel w wieku produkcyjnym, w liczbie, pozwalającej na należyte wykonanie umowy posiadający odpowiednie kwalifikacje, tj. wykształcenie, co najmniej podstawowe opiekunowie/opiekunki oraz pielęgniarzy/pielęgniarki, przeszkolić personel w zakresie czynności wykonywanych w ramach powierzonego zadania. Osoby te powinny być niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych i zobowiązane do przestrzegania tajemnicy służbowej. 5. Mieć do dyspozycji na terenie m. st. Warszawy lokal przeznaczony na biuro wyposażony w telefon stacjonarny, faks, a także posiadać telefon komórkowy. 6. Zapewnić funkcjonowanie biura w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej. 7. Zapewnić osobom wykonującym usługi dojazd do podopiecznego we własnym zakresie. 8. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 9. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - aktualne w czasie wykonywania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ (załącznik nr 2 do SIWZ) z załącznikami, które stanowią: a) Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ). b) Oświadczenie z art. 22 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. W związku z art. 26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2008r. Nr 10, poz. 24), Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym zakresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Wskazane usługi powinny być poparte dokumentami wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot (załącznik nr 5 do SIWZ), f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), g) informacje na temat kwalifikacji zawodowych zatrudnionych osób przy realizacji zamówienia, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 7 do SIWZ), h)oświadczenie o dysponowaniu lokalem z telefonem i faksem oraz o zapewnieniu dojazdu do podopiecznego we własnym zakresie (załącznik nr 8 do SIWZ), i) odpis polisy ubezpieczeniowej aktualnej w czasie wykonywania umowy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz dowód opłacenia składki na cały okres ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie osób wykonujących usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-srodmiescie.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach