Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni ul. Krzywej

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11600 Węgorzewo, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 275 400 , fax. 874 275 401
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3
    11600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 275 400, fax. 874 275 401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni ul. Krzywej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Krzywej w Węgorzewie wraz z przebudową oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji deszczowej i telekomunikacyjnej, przełączenie i remont odcinka sieci wodociągowej. Ulica położona jest w centrum miasta i jej przebudowa rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Plac Wolności i kończy na skrzyżowaniu z ul. Zamkową. Długość przebudowywanej drogi wynosi 211,16 m. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie miasta Węgorzewo, w obrębie 01, na dz. nr ewid. 661, 692/2, 689/15, 660/4, 689/14, 691/7, 689/26, 659/1, 664/1, 589, 668/3, 677/9, 677/10. Uregulowana zostanie szerokość jezdni oraz jej profil podłużny i poprzeczny, przebudowane zostaną ciągi piesze i częściowo powstaną ciągi pieszo-rowerowe, powstanie nowy parking na wysokości budynku nr 2 przy ul. Krzywej, 5 zjazdów i jedno skrzyżowanie z ul. Śródmiejską. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego, ciągów pieszych i pieszo-jezdnych oraz zjazdów z kostki brukowej betonowej bezfazowej. Przyjęto następujące parametry do projektowanej przebudowy: droga klasy D - dojazdowa, szerokość jezdni 5,50 m, kategoria ruchu KR-2, prędkość projektowa 40km/h, Zakres robót związanych z przebudową drogi obejmuje: 1. Pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 2. Rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni i chodników, 3. Rozebranie podbudowy, krawężników i obrzeży, 4. Rozebranie istniejących ogrodzeń i fundamentów ogrodzeń z kamienia i betonu, 5. Karczowanie istniejących pni drzew, 6. Wykonanie podbudów pod jezdnię i ciągi piesze i rowerowe, 7. Położenie nowych warstw jezdni ograniczonej krawężnikami, 8. Wykonanie nawierzchni ciągów pieszych oraz rowerowych ograniczonych obrzeżami, 9. Regulację studni i zaworów infrastruktury technicznej, 10. Budowę parkingu na wysokości budynku Krzywa 2 i zjazdów, 11. Opracowanie i uzgodnienie czasowej organizacji ruchu przed przystąpieniem do robót, 12. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 13. Pełnienie nadzoru archeologicznego w miejscu realizowanego zadania, 14. Przebudowę sieci kanalizacji deszczowej w celu odprowadzenia wód opadowych, 15. Wykonanie oświetlenia drogowego na przebudowywanym odcinku drogi, 16. Przebudowę odcinka sieci telekomunikacyjnej, 17. Przełączenie sieci wodociągowej. 18. Przebudowę odcinka sieci wodociągowej oznaczonego na projekcie w1-w2. UWAGA: Zamawiający nie przewiduje w tym zadaniu przebudowy sieci kanalizacji deszczowej na odcinku od studni S3 do studni S8 (studnia S3 przewidziana jest do wybudowania). W czasie wykonywania robót Wykonawca zapewni dojazd do firm, instytucji oraz nieruchomości osób fizycznych prowadzących działalność lub mieszkających przy przebudowywanej ulicy. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego należy je przewieźć we wskazane miejsce na odległość do 2 km. Wykonawca, przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować harmonogram całości prac i uzgodnić go z Zamawiającym. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z terenem planowanej inwestycji. Przy wykonywaniu prac niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (w tym przedmiar robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : Załącznik Nr 1 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej, sanitarnej, teletechnicznej i elektrycznej Załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót ( materiał pomocniczy) UWAGA: Załączone przedmiary robót, są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie czego Wykonawca załączy dowody.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach