Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni drogi gminnej Czastary – Kniatowy dł. 2350 m

Gmina Czastary ogłasza przetarg

  • Adres: 98-410 Czastary, ul. Wolności
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62 7843111 , fax. 62 7843191
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czastary
    ul. Wolności 29
    98-410 Czastary, woj. łódzkie
    tel. 62 7843111, fax. 62 7843191
    REGON: 25685485000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czastary.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni drogi gminnej Czastary – Kniatowy dł. 2350 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni drogi gminnej Czastary – Kniatowy dł. 2350 m. Klasa drogi L. Zadanie będzie polegać na wyrównaniu z nadaniem 2% spadków poprzecznych istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 468,75 Mg i wykonaniu na długości 2350 m nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm jako warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej średnioziarnistej zamkniętej AC11S50/70 dla KR1 szer. 4,5 m na długości 350 m i szer. 5,0 m na długości 2000 m po uprzednim spryskaniu emulsją asfaltową. Ponadto zakres prac obejmuje ścięcie pobocza szer. 0,6 m na długości 1675,0 m i utwardzeniem obustronnie ubytku przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym frakcji 0-63 grubości 15 cm i uzupełnienie gruntem pobocza do szerokości 1,0 m. Zadanie realizowane będzie w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót, który będzie tylko i wyłącznie materiałem poglądowym, 5) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub h) doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach