Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
- Data zamieszczenia: 2020-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Wilczak 17
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
REGON: 16252400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni chodnika w ul. Karmelickiej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni chodnika w Poznaniu w ul. Karmelickiej, na odcinku od ul. Królowej Jadwigi do ul. Krakowskiej, po stronie wschodniej oraz usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 3 SIWZ DZ.UD.341.37.2020 oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: a) dysponowania co najmniej jedną osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi i będzie pełnić funkcję kierownika budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w minimum ograniczonym zakresie w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.); b) wykonania (dotyczy tylko projektów zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni powyżej 90 m² oraz co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub z płyt betonowych o powierzchni powyżej 300 m² . Zamawiający dopuszcza wykonanie wskazanych obszarów na jednym obiekcie (w ramach realizacji jednego zadania). Wartość umów zawieranych w walucie obcej należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ ( jeżeli dotyczy); 3) Wyceniony przedmiar robót–oferta, sporządzony w oparciu o załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa); 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa ulicy Strażackiej w miejscowości Włoszakowice
Dodano: 2024-02-08 - Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Myślniew, Marcinki, Bałdowice, Parzynów-Mostki w Gminie Kobyla Góra
Dodano: 2024-01-31 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 4906P Gostyń - Brzezie wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego - ETAP II (km 0+619 - 1+530)
Dodano: 2023-11-22 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa drogi gminnej ul. Bursztynowej w Przygodzicach i Wysocku Małym wraz z parkingiem
Dodano: 2023-10-12 - Remont drogi gminnej nr 843565P Olszyna-Ignaców w miejscowościach Ignaców i Mostki
Dodano: 2023-10-04 - Remont placu wraz z remontem ogrodzenia
Dodano: 2023-08-12 - Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Trzcianka - Wapniarnia I obręb Biała
Dodano: 2023-07-31 - Remont i przebudowa drogi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja drogi gminnej nr 639030P w Jankowie”
Dodano: 2023-07-24