Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Jasnej na odc. od ul. Wiadukt do ul. Łowickiej, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Wańkowicza na wysokości budynku nr 5, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Łowickiej na odc. od ul. Wyszyńskiego do ul. Orzeszkowej po stronie wschodniej, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Mickiewicza po stronie południowej.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Jasnej na odc. od ul. Wiadukt do ul. Łowickiej, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Wańkowicza na wysokości budynku nr 5, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Łowickiej na odc. od ul. Wyszyńskiego do ul. Orzeszkowej po stronie wschodniej, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Mickiewicza po stronie południowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są zadania inwestycyjne: Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Jasnej na odc. od ul. Wiadukt do ul. Łowickiej, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Wańkowicza na wysokości budynku nr 5, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Łowickiej na odc. od ul. Wyszyńskiego do ul. Orzeszkowej po stronie wschodniej, Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Mickiewicza po stronie południowej zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie inwestycji drogowej zawierającej zadania: - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Jasnej na odc. od ul. Wiadukt do ul. Łowickiej, - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Wańkowicza na wysokości budynku nr 5, - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Łowickiej na odc. od ul. Wyszyńskiego do ul. Orzeszkowej po stronie wschodniej, - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Mickiewicza po stronie południowej. Orientacyjny zakres inwestycji pn.: 1. Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Jasnej na odc. od ul. Wiadukt do ul. Łowickiej, ? długość remontowanego chodnika wynosi ok. 0,522 km, ? zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie istniejących krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, nawierzchni chodników z kostki betonowej, 2. Remont chodnika i zjazdów z kostki betonowej brukowej gr 6 cm i 8 cm, z wymianą podbudowy 3. Regulacja pionowa studzienek, 4. Wykonanie trawników, 5. Wykonanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen 2. Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Wańkowicza na wysokości budynku nr 5, ? długość remontowanego chodnika wynosi ok. 92 mb, ? zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie istniejących krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, nawierzchni chodników z kostki betonowej, 2. Remont chodnika z kostki betonowej brukowej gr 6 cm, z wymianą podbudowy. 3. Regulacja pionowa studzienek, 4. Wykonanie trawników, 5. Wykonanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen. 3. Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Łowickiej na odc. od ul. Wyszyńskiego do ul. Orzeszkowej po stronie wschodniej, ? długość remontowanej nawierzchni jezdni 0,89 km ? zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie chodników z kostki betonowej, istniejących krawężników betonowych, ław pod krawężnikami, obrzeży trawnikowych, nawierzchni zjazdów, 2. Remont chodnika z kostki betonowej brukowej gr 6 cm z wymiana podbudowy, 3. Remont zjazdów i włączenia jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm, z wymianą podbudowy, 4. Regulacja pionowa studzienek, 5. Wykonanie trawników, 6. Wykonanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen. 4. Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Mickiewicza po stronie południowej. ? długość remontowanej nawierzchni jezdni 0,485 km, ? zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie istniejących krawężników betonowych, ław pod krawężnikami, obrzeży trawnikowych, nawierzchni chodników z płyt betonowych i kostki betonowej, podbudowy z kruszywa, 2. Remont chodnika z kostki betonowej brukowej, zjazdów oraz utwardzenie terenu, z wymianą podbudowy, 3. Regulacja pionowa studzienek, 4. Wykonanie trawników, 5. Wykonanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 6. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. Podział zamówienia na części Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: a) Część I - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Jasnej na odc. od ul. Wiadukt do ul. Łowickiej, b) Część II - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Wańkowicza na wysokości budynku nr 5 c) Część III - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Łowickiej na odc. od ul. Wyszyńskiego do ul. Orzeszkowej po stronie wschodniej, d) Część IV - Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Mickiewicza po stronie południowej. Termin wykonania zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminach: a) Część I - do 15 października 2013r. b) Część II - do 15 października 2013r. . c) Część III - do 15 października 2013r. d) Część IV - do 15 października 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych), b) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 700,00 zł (siedemset złotych). c) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych). d) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. ustawy. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: DK - wadium do przetargu pn.: a) w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Jasnej na odc. od ul. Wiadukt do ul. Łowickiej - część I, b) w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Wańkowicza na wysokości budynku nr 5 - część II, c) w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Łowickiej na odc. od ul. Wyszyńskiego do ul. Orzeszkowej po stronie wschodniej - część III, d) w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Wymiana nawierzchni chodnika łącznie ze zjazdami w ulicy Mickiewicza po stronie południowej. - część IV, 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46, ust. 4 ustawy. 6. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach