GMINA ZEBRZYDOWICE ogłasza przetarg
- Adres: 43-410 Zebrzydowice, ul. ks. Antoniego Janusza 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324755107
- Data zamieszczenia: 2023-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ZEBRZYDOWICE
ul. ks. Antoniego Janusza 6
43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie
tel. 324755107
REGON: 276258090 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie kompleksu "Moje boisko - Orlik 2012" przy szkole Podstawowej przy ul. Kochanowskiego 55 w Zebrzydowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego. Zadanie polega na :• Demontażu istniejącej nawierzchni , wywóz i utylizacja (ilość materiału do zutylizowania 60 ton /63 m3)• Wyrównaniu podbudowy po demontażu nawierzchni – warstwa wyrównująca o gr. do 5 cm• Wykonaniu nawierzchni poliuretanowej typu natrysk na warstwie dynamicznej ET :- warstwa dynamiczna ET gr. 30 mm- mieszanina poliuretanu, granulatu gumowego SBR i żwiru żwiru.- warstwa nośna gr.10 mm – mieszanina poliuretanu i granulatu gumowego SBR- warstwa użytkowa gr.2 mm – mieszanina poliuretanu i granulatu EPDM z produkcji pierwotnej w kolorze ceglasto- zielonym .- malowanie linii .Obiekt znajduje się przy Szkole Podstawowej przy ul. Kochanowskiego 55 w Zebrzydowicach dz.1377/49 i dostosowany jest do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności .Szczegółowy zakres zadania ujęto w załączonych do SWZ przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 gr).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020, poz. 299).4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem: wadium „Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie kompleksu „Moje boisko – Orlik 2012” przy szkole Podstawowej przy ul. Kochanowskiego 55 w Zebrzydowicach”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1. Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.5.2. Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium.5.3. Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie.5.4. Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).5.5. W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.5.6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.5.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIV SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1.2. Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:1.3.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złUWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył):a. co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie obiektów sportowych, boisk, każde o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto;UWAGA: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół Odbioru Końcowego.1.4.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do wykonania zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia tj.:a. kierownik budowy – 1 osoba o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,orazzrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawyz dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)lubspełniający warunki, o których mowa w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniająca wymogi, których mowa w art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).UWAGA: Wymieniona powyżej osoba powinna posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni na bieżąco tłumaczenie wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.2. W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odtworzenie dylatacji budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Głównej 1 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-06-04 - PRZEBUDOWA BUDYNKU INTERNATU – SEGMENTU „H” OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
Dodano: 2024-01-11 - Remont dróg gminnych w mieście i gminie Koniecpol
Dodano: 2023-09-20 - Przebudowa drogi Łysiny - Radoszewnica
Dodano: 2023-07-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr DP 1114S w miejscowości Wygiełzów - Gmina Irządze
Dodano: 2023-04-28 - Przebudowa krytego basenu wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 w Będzinie ul. Sportowa 2
Dodano: 2023-03-22 - Przebudowa przepompowni wód deszczowych przy drodze ekspresowej S-86 w Sosnowcu”.
Dodano: 2022-12-16 - Remont i przebudowa przegród zewnętrznych oraz przebudowa związana z dociepleniem budynku internatu przy ul. Kołobrzeskiej 15 w Bytomiu
Dodano: 2022-11-25 - Remont i przebudowa przegród zewnętrznych oraz przebudowa związana z dociepleniem budynku internatu przy ul. Kołobrzeskiej 15 w Bytomiu
Dodano: 2022-09-20 - Przebudowa przepompowni wód deszczowych przy drodze ekspresowej S-86
Dodano: 2022-07-20