Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w mieście i gminie Koniecpol

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, Chrząstowska 6A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    Chrząstowska 6A
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    REGON: 151397990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w mieście i gminie Koniecpol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont jezdni i chodnika drogi gminnej ul. Chrząstowskiej w Koniecpolu – odcinek od skrzyżowania z ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Armii Krajowej (nie uwzględnia się odcinka na działce nr ewid. 384/12 –stanowiącej koryto rzeki Pilica) , o długości ok. 405mb.Zakres prac obejmuje m.in.:1) Roboty przygotowawcze obejmujące m.in. pomiary geodezyjne, rozebranie istniejących chodników z kostki o wys. 8 cm, krawężników betonowych 15x30 cm i 15x22 cm, obrzeży o wym. 8x30 cm, frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm;2) Roboty ziemne;3) Korekty wysokościowe elementów istniejącej infrastruktury ( m.in. studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, telefonicznych i ulicznych kratek ściekowych);4) Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych obejmujące m.in.: a) wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki z betonu C12/15; b) posadowienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm i 15x22 cm na podsypce cementowo – piaskowej; c) posadowienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.5) Wykonanie remontu nawierzchni jezdni:a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/ bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2;b) wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, o grubości po zagęszczeniu 4 cm;6) Wykonanie remontu nawierzchni chodnika: a) podbudowa z kruszywa łamanego tłuczniem frakcji 0-31,5mm; warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm; b) podbudowa z kruszywa łamanego tłuczniem frakcji 0-31,5mm; warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – dodatek do konstrukcji chodnika (przed UG);c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – koloru szarego o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej;7) Wykonanie remontu nawierzchni zjazdów: a) podbudowa z kruszywa łamanego – tłuczeń frakcji 0-31,5mm; warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm; b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – koloru czerwonego o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej;8) Odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego dla drogi gminnej.Remont jezdni i chodnika drogi gminnej ul. Chrząstowskiej w Koniecpolu – odcinek od skrzyżowania z ul. Zamkową do skrzyżowania z ul. Nad brudną wodą, o długości ok. 215 mb.Zakres prac obejmuje m.in.:1) Roboty przygotowawcze obejmujące m.in. pomiary geodezyjne, rozebranie istniejących krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3.2) Korekty wysokościowe istniejącej infrastruktury (m.in. studzienek dla ulicznych kratek ściekowych)3) Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych obejmujące m.in.: a) wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV; b) wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki; c) posadowienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; d) posadowienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo – pisakowej. 4) Wykonanie remontu nawierzchni jezdni: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową; b) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) c) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; d) wykonanie nawierzchni warstwy wiążącej asfaltowej z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych o grubości po zagęszczeniu 4cm; e) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; f) wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm;5) Wykonanie nawierzchni nowego chodnika: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I – IV; b) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; c) podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna, o grubości po zagęszczeniu 10 cm; d) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej.Remont drogi gminnej ul. Działkowej w Koniecpolu – odcinek od skrzyżowania z ul. Różaną do kotłowni miejskiej, o długości ok. 218 mb. Zakres prac obejmuje m.in.:1) Roboty przygotowawcze obejmująca m.in. pomiary geodezyjne, oraz roboty rozbiórkowe obejmujące m.in.: ręczne rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo – piaskowej, mechaniczną rozbiórkę krawężników betonowych 15x30 cm i 15x22 cm wraz z ławą z wywozem, oraz transport materiałów drogowych z rozbiórki. 2) Roboty ziemne.3) Korekty wysokościowe elementów istniejącej infrastruktury ( m.in. studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych oraz telefonicznych);4) Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych obejmujące m.in.: a) wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki; b) ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej; c) ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo – piaskowej; d) wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeża; e) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; f) wykonanie podbudowy betonowej zagęszczanej ręcznie o grubości warstwy 15 cm – uzupełnienie szczelin między krawężnikiem a pasem jezdni; g) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową – uzupełnienie szczelin między krawężnikiem a pasem jezdni.5) Remont nawierzchni chodnika obejmujący m.in.: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, tłuczeń frakcji 0-31,5mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm; b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej.6) Remont nawierzchni zjazdów: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, tłuczeń frakcji 0-31,5mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm; b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w kolorze czerwonym o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej.Remont drogi gminnej ul. Parafialnej w Łysinach o długości ok. 205 mb, obejmujący odcinek od skrzyżowania z ul. Szkolną w kierunku kościoła parafialnego. Zakres prac obejmuje m.in.:1) Roboty przygotowawcze, obejmujące m.in. pomiary geodezyjne, oraz roboty rozbiórkowe obejmujące m.in.: mechaniczną rozbiórkę nawierzchni z kostki o wysokości 8 cm (chodnik i zjazdy), mechaniczną rozbiórkę krawężników betonowych 15x30 cm i 15x22 cm wraz z ławą z wywozem, oraz transport materiałów drogowych z rozbiórki.2) Roboty ziemne.3) Korekty wysokościowe elementów istniejącej infrastruktury ( m.in. studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych);4) Ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych obejmujące m.in.: a) wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki; b) miejscowe uzupełnienie szczeliny między między nowo budowanym krawężnikiem a istniejącą konstrukcją drogi betonem C12/15; c) ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm i 15x22 cm na podsypce cementowo – piaskowej; d) wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeża; e) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.5) Wykonanie remontu nawierzchni jezdni, który obejmuje m.in.: a) mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2; b) wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych o grubości 4cm po zagęszczeniu;6) Remont nawierzchni chodnika: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego tłuczniem frakcji 0-31,5 mm warstwy górnej o grubości po zagęszczeniu 8 cm; b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej.7) Remont nawierzchni zjazdów: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego tłuczniem frakcji 0-31,5 mm warstwy górnej o grubości po zagęszczeniu 8 cm; b) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze czerwonym o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej.8) Remont nawierzchni poboczy obejmujący wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego tłuczniem frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm.9) Stała organizacja ruchu – wykonanie urządzeń bezpieczeństwa, polegające na wymianie istniejącej barierki na nową: barierkę U-12a typ „OLSZTYŃSKI”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe:a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał (ukończył), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:dla części 1: minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej i wartości robót brutto minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), w tym robota zawierająca w swym zakresie roboty brukarskie;dla części 2: minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie chodnika lub powierzchni o nawierzchni brukowej i wartości robót brutto minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);dla części 3: minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej i wartości robót brutto minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), w tym robota zawierająca w swym zakresie roboty brukarskie;dla części 4: minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej i wartości robót brutto minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), w tym robota zawierająca w swym zakresie roboty brukarskie;UWAGA:Zamawiający nie określa ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę częściową. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca wykaże, że spełnia powyższe warunki dla części, która swym zakresem obejmuje większy zakres prac.UWAGA:1) W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót.2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcjum), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wskazania robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres jego rzeczywistego udziału w realizacji wykazywanej roboty w celu ustalenia rzeczywistego doświadczenia – wyłącznie poprzez faktyczny, realny udział w realizacji przynajmniej takiej z części zamówienia, która spełnia warunki opisane w niniejszym zamówieniu.3) Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie techniczne i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2023r., poz. 682 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów.UWAGA:1)Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. i Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 334).2)Wskazana osoba, o której mowa w punkcie b, powinna posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.5) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach