Przetargi.pl
Wymiana naściennych opraw oświetleniowych w obrębie Starego Miasta w Toruniu

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6693100 , fax. 056 6612109
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6693100, fax. 056 6612109
    REGON: 87028708300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana naściennych opraw oświetleniowych w obrębie Starego Miasta w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze przedsięwzięcie dotyczy wymiany naściennych opraw oświetleniowych w obrębie Starego Miasta w Toruniu polegającej na usługę w zakresie wymiany 152 kompletów naściennych latarń stylowych w obrębie Toruńskiej Starówki. Usługa polega na demontażu istniejącej oprawy naściennej i posadowienie nowej naściennej oprawy wg wzoru zaakceptowanego przez Miejskiego Konserwatora Zabytków (rysunek konstrukcyjny oprawy naściennej z wyposażeniem stanowi załącznik do siwz) oraz Gospodarza Toruńskiej Starówki. Istniejące oprawy naścienne są w eksploatacji i utrzymaniu ENERGA co zobowiązuje do wydania polecenia na prace na czynnych urządzeniach Rejon Dystrybucji Toruń. Granicą stron pozostaną wymienione zaciski IZK na istnieją-cych kablach oświetleniowych zasilających poszczególne złącza bezpiecznikowo wnękowe. Wymianie podlega instalacja natynkowa od złącza wnękowego do oprawy naściennej, którą należy wykonać trwale i estetycznie w rurce pancernej RS?18 przewodem 2 x YDY 3x2,5mm2 do zasilania oprawy i gniazda wtyczkowego herme-tycznego dla potrzeb przyłączeniowych iluminacji świątecznych. Usługa obejmuje demontaż i wymianę ze stali kwasoodpornej. Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP w czynnym pasie drogowym Toruńskiej Starówki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne, które muszą spełniać Wykonawcy. 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp muszą spełniać łącznie, natomiast żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Warunki szczegółowe. 1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji, utrzymaniu lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej 300.000,00 zł brutto każde zadanie. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dot. osoby odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu zamówienia - kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w pkt 6.2.1.i 6.2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp Wykonawcy - podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z treścią załącznika Nr 1.1. do niniejszego Rozdziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy), podpisaną odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodną z treścią załącznika Nr 1.2. do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. niniejszej Specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 4. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), podpisaną odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodną z treścią załącznika Nr 1.3. do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Specyfikacji .Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach