Przetargi.pl
Wymiana lub legalizacja ciepłomierzy oraz dostawa i montaż podzielników kosztów ogrzewania z systemem odczytu radiowego w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2019-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana lub legalizacja ciepłomierzy oraz dostawa i montaż podzielników kosztów ogrzewania z systemem odczytu radiowego w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana lub legalizacja ciepłomierzy oraz dostawa i montaż podzielników kosztów ogrzewania z systemem odczytu zdalnego oraz dostawa i uruchomienie systemu odczytu zdalnego w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty związane z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania polegające na wymianie ciepłomierzy istniejących na fabrycznie nowe ciepłomierze z modułami radiowymi lub legalizacji istniejących ciepłomierzy z modułami radiowymi, w liczbie ok. 125 szt. ciepłomierzy znajdujących się w lokalach mieszkalnych z czego: a) 100 szt. ciepłomierzy znajduje się w budynku przy ul. Relaksowej 16 w Bielsku-Białej, b) 25 szt. ciepłomierzy znajduje się w budynku przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 9 w Bielsku-Białej. 2) roboty związane z modernizacją instalacji wodno-kanalizacyjnych polegające na dostawie i montażu podzielników kosztów ogrzewania z nakładkami do odczytu radiowego, w liczbie ok. 96 szt. podzielników kosztów ogrzewania znajdujących się w lokalach mieszkalnych z czego: a) 45 szt. podzielników znajdujących się w 13 lokalach przy ul. Prof. dr. Mieczysława Michałowicza 18, b) 51 szt. podzielników znajdujących się w 8 lokalach przy ul. Złotej 4. 3) przygotowanie baz danych budynków i lokali w urządzeniach odczytowych w zakresie niezbędnym do późniejszego wprowadzenia ciepłomierzy i podzielników do systemu informatycznego Zamawiającego oraz prowadzenia odczytów, w oparciu o dane przekazane przez Zamawiającego. 4) dostawę i uruchomienie systemu zdalnego odczytu nakładek ze wskazaniami ciepłomierzy i podzielników kosztów ogrzewania wraz z niezbędnym wyposażeniem, wdrożeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem użytkowników. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ oraz postanowieniami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 4. Podana w ust. 2 pkt. 1 liczba ciepłomierzy przewidzianych do wymiany lub legalizacji i w pkt. 2 montażu podzielników kosztów ogrzewania mają charakter szacunkowy. Zamawiający przewiduje, że liczba faktyczne wymienionych ciepłomierzy i podzielników może się zmienić w stosunku do liczby wskazanych w pkt. 1 i 2 w granicach ±20%, bez prawa Wykonawcy do jakichkolwiek roszczeń z tytułu zmniejszenia i bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 5. Zamawiający ma prawo zmienić lokalizację budynków objętych zamówieniem. Dokładne informacje dot. aktualnej liczby lokali , w tym lokali wynajętych i pustostanów, zostaną podane z chwilą ustalenia harmonogramu, o którym mowa w ust. 14 pkt. 10. 6. Odczyty i rozliczanie kosztów ogrzewania przy pomocy podzielników kosztów ciepła: a) Zamawiający przewiduje możliwość zlecania Wykonawcy w kolejnych latach ,odrębnymi pisemnymi zleceniami, dokonywania odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania dla zamontowanych przez Wykonawcę podzielników w terminach na 30 czerwca danego roku oraz dodatkowo doraźnie odpowiednio do potrzeb, b) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wymienionego wyżej zlecenia Zamawiającego oraz do przekazania Zamawiającemu rozliczenia kosztów ogrzewania w formie papierowej i ustalonym formacie elektronicznym w terminie do 14 dni od otrzymania od Zamawiającego tego zlecenia wraz z informacją o kosztach ogrzewania budynku, c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać rozliczenia wymienione w pkt. a). w cenach jednostkowych wyszczególnionych w ofercie powiększonych co najwyżej o wskaźnik wzrostu inflacji cen towarów konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS za rok poprzedni (lata poprzednie) d) Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielania zleceń odczytu i rozliczenia kosztów ogrzewania. 7. Oferowane ciepłomierze zespolone muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać ciepłomierze i ich podzespoły, oraz szczegółowy zakres sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U.2008. Nr 2 poz.2) oraz powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 1434, 8. Ciepłomierze muszą posiadać aktualne zatwierdzenie Typu EWG lub certyfikat badania typu WE według Measuring Instruments Directive (MID) obowiązujące na terenie całej UE, dopuszcza się zatwierdzenie krajowe ważne wyłącznie w Polsce, 9. Do oferty należy bezwzględnie dołączyć jeden z wymienionych wyżej dokumentów wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski (jeśli dokument jest w języku obcym) 10. Ciepłomierze muszą posiadać aktualną cechę legalizacyjną z roku 2019 (muszą być wyprodukowane po 01.01.2019r.), 11. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany i obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 15 do Specyfikacji i załącznik nr 2 do umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części prac objętych zamówieniem, jeżeli zajdzie taka potrzeba. W przypadku rezygnacji z danego zakresu prac cena ofertowa zostanie pomniejszona o koszt tego zakresu, bez prawa domagania się przez Wykonawcę jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38551000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w kwocie 2.200,00 zł (sł: dwa tysiące dwieście złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z opisem przelewu „Wadium w post. Nr ZGM/DZ/61/2019/LI – Wymiana ciepłomierzy i dostawa podzielników”. w takim terminie, aby było do dyspozycji Zamawiającego na rachunku bankowym w terminie otwarcia ofert, tj. w dniu 20.05.2019r. o godz. 12:30. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). Oryginał dokumentu wadialnego należy dołączyć do oferty. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 1a i 2 ustawy z zastrzeżeniem ust. 4a, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie: 1) po zawarciu umowy oraz wniesieniu należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci przelewem na rachunek z którego zostało wpłacone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew. 11. Wadium wniesione w formie niepieniężnej Zamawiający zwróci zgodnie z dyspozycją gwaranta lub poręczyciela, zawartą w dokumencie gwarancji lub poręczenia. W przypadku braku takiej dyspozycji, dokument wadialny zostanie zwrócony na adres siedziby Wykonawcy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III. 3) - III.6). Wykonawca składa: 1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia) 2. Oprócz oświadczeń wymienionych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć, celem potwierdzenia spełniania warunków dodatkowych zawartych w Specyfikacji: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2) wypełniony Formularz Cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji, 3) wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, jeżeli już na etapie składania oferty przewiduje powierzenie części podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do Specyfikacji, 4) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do Specyfikacji, 5) oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 6) aktualne zatwierdzenie Typu EWG lub certyfikat badania typu WE według Measuring Instruments Directive (MID) obowiązujące na terenie całej UE, dopuszcza się zatwierdzenie krajowe ważne wyłącznie w Polsce. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna) ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1. 4. Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów – podwykonawców, dla wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 (pkt II oświadczenia). 5. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy w zakresie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku złożenia w postępowaniu ofert przez co najmniej dwóch Wykonawców – Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy (wykaz ofert złożonych w postępowaniu), przekaże Zamawiającemu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 361), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku złożenia ofert przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, mogą oni, wraz ze złożeniem oświadczeń o przynależności do tej grupy, przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania między nimi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Dokumenty określone w niniejszym rozdziale składane są wyłącznie w formie pisemnej w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach